Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Blev jo lige mindet om de billeder jeg postede af Victoria for hvad der virker som åh så længe siden, da hun kun var en uges tid gammel... nu er hun jo pludselig 11 uger, min lille babyskat! Så her er lidt nyere billeder af min smukke og dejlige Victoria
Mors søde elskling
Hun er glad for sit legetæppe, også selvom hun ser så tænksom ud hér...
I skråstolen kan man rigtig hygge sig
Hun kan rigtig godt lide at snakke, her får hun en rigtig god hyggesnak med sin far og det er da bare så skægt
Så smart i sine cowboybukser...
Efter et par ture hos kiropraktoren er hun også endelig blevet rigtig dygtig til at holde hovedet - billedet er taget igår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser hun bare skøn ud og sikke nogle dejlige store øjne.
MIWULA skriver: Hvor ser hun bare skøn ud og sikke nogle dejlige store øjne.
Ja hun har bare de smukkeste store øjne
Victoria2013 skriver: Blev jo lige mindet om de billeder jeg postede af Victoria for hvad der virker som åh så længe siden, da hun kun var en uges tid gammel... nu er hun jo pludselig 11 uger, min lille babyskat! Så her er lidt nyere billeder af min smukke og dejlige Victoria Mors søde elskling Hun er glad for sit legetæppe, også selvom hun ser så tænksom ud hér... I skråstolen kan man rigtig hygge sig Hun kan rigtig godt lide at snakke, her får hun en rigtig god hyggesnak med sin far og det er da bare så skægt Så smart i sine cowboybukser... Efter et par ture hos kiropraktoren er hun også endelig blevet rigtig dygtig til at holde hovedet - billedet er taget igår
Hun er virkelig kær
asff skriver: Hun er virkelig kær
Mange tak
Smukke smukke øjne Hvor er hun fin..
Hold nu op nogle smukke øjne! Hun er godt nok en lækker én.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128