Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du altså bare fin søde!!!! Og hvor vokser maven da bare helt vildt nu.... Glæder mig til tirsdag, og til det fantastiske bryllup
Kris89 skriver: havde ellers planlagt at ligge billeder ind +0, men det blev så ikke lige i går, så her er billedet 32+1.Er begyndt at få lidt flere plukveer, men aldrig noget der gør ondt, det spænder bare... Den er heller ikke begyndt at give mig voldsomme spark i ribbenene endnu, selvom jeg ind i mellem kan mærke den presser på alt i alt går det godt med vores lille ønskebaby.Sidste uge blev den skønnet til 1700 g. og dermed en ca. fødselsvægt på 3200/3300 g. hvilket passer mig fint, da jeg jo ikke er så frygtelig stor Lige nu er der dog ikke meget tid til babysnak og babytanker, da jeg jo skal giftes om 10 dage!!!! Fredag skal jeg hen og prøve brudekjolen, så de kan få den rettet til og så kan jeg hente den torsdag inden brylluppet, så vi er sikre på den passer
havde ellers planlagt at ligge billeder ind +0, men det blev så ikke lige i går, så her er billedet 32+1.Er begyndt at få lidt flere plukveer, men aldrig noget der gør ondt, det spænder bare... Den er heller ikke begyndt at give mig voldsomme spark i ribbenene endnu, selvom jeg ind i mellem kan mærke den presser på alt i alt går det godt med vores lille ønskebaby.Sidste uge blev den skønnet til 1700 g. og dermed en ca. fødselsvægt på 3200/3300 g. hvilket passer mig fint, da jeg jo ikke er så frygtelig stor Lige nu er der dog ikke meget tid til babysnak og babytanker, da jeg jo skal giftes om 10 dage!!!! Fredag skal jeg hen og prøve brudekjolen, så de kan få den rettet til og så kan jeg hente den torsdag inden brylluppet, så vi er sikre på den passer
Den er rigtig flot
BigHope13 skriver: Hvor er du bare fin Uhh u der godt nok ikke længe til bryllup
Hvor er du bare fin Uhh u der godt nok ikke længe til bryllup
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128