Skriger ved amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
13 svar
5 synes godt om
28. august 2013

L&V

Ja Viktor har så skreget stort set hele natten og nu har hvor han virker sulten og jeg vil ligge ham til skriger han helt vildt igen. Ka slet ik få ham til at falde ned og spise, nogle bud på hva der lige går af ham..

Han døjer med luft i maven og får bio gaia dråber og vi ska til kranio sakral her senere i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Hjaltesmor

Har du prøvet at tappe på hans mave med to fingre og høre, om det lyder hult. Måske har han luft i maven, som ikke kan komme ud (til trods for bio gaia-dråberne). Så er det meget ubehageligt for dem at spise.

Du kan købe noget på apoteket, som hedder mylocon-dråber. De bliver ikke optaget i kroppen, så det er ikke noget, der påvirker ham. De nedbryder overfladespændingen på luften i tarmene, så den kan komme ud som små prutter.

Min søn havde blokerede nervebaner i den ene side af nakken, som gjorde, at han fik luft i maven. Ovenstående håndterede symptomerne (de blokerede nervebaner blev løsnet af en kiropraktor)

Anmeld

28. august 2013

L&V

Hjaltesmor skriver:

Har du prøvet at tappe på hans mave med to fingre og høre, om det lyder hult. Måske har han luft i maven, som ikke kan komme ud (til trods for bio gaia-dråberne). Så er det meget ubehageligt for dem at spise.

Du kan købe noget på apoteket, som hedder mylocon-dråber. De bliver ikke optaget i kroppen, så det er ikke noget, der påvirker ham. De nedbryder overfladespændingen på luften i tarmene, så den kan komme ud som små prutter.

Min søn havde blokerede nervebaner i den ene side af nakken, som gjorde, at han fik luft i maven. Ovenstående håndterede symptomerne (de blokerede nervebaner blev løsnet af en kiropraktor)

Jeg syntes ik han virker til at ha mere luft end han plejer for så bliver hans mave helt udspilet og benene køre rundt.. Og umidlbart ingen hul lyd..

Åh de dråber vil jeg gerne undgå. Dem fik den store og de gjorde hende forstoppet.

Håber kranio sakral ka hjælpe ham så vi ka få vores glade fis igen

Anmeld

28. august 2013

L&V

Flere gode bud til en desperat mor

Anmeld

28. august 2013

L&V

Flere gode bud til en desperat mor

Anmeld

28. august 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

http://www.ammenet.dk/wiki/appetitspring

Øv hvor Lyder det ikke sjovt.... Han er 6 uger nu? Det kunne være appetit spring? 

Anmeld

28. august 2013

L&V

skovrup skriver:

http://www.ammenet.dk/wiki/appetitspring

Øv hvor Lyder det ikke sjovt.... Han er 6 uger nu? Det kunne være appetit spring? 

Men ville han så ik ha lyst til at amme hvis det var det?

Anmeld

28. august 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Månsson skriver:

Men ville han så ik ha lyst til at amme hvis det var det?

Mener også vi har haft sådan en periode med sønnike da han var ret ny. Jeg tænkte det var appetit spring, men det var også fordi nogen i mg fik samme reaktion ven den alder at jeg tænkte det. 

Men det ikke sjovt nej.....

Håber det ''bare''er Hans måde at reagere på. Men hvis han generelt virker ked og ikke frisk, måske det så er noget andet. Jeg kan jo kun tale ud fra egen erfaring (men hold det i mente at vores var kolik barn fra 0 til ca 9 mdr)

Jeg ville bare ikke gå forbi truppen uden lige at skrive

Anmeld

28. august 2013

L&V

skovrup skriver:

Mener også vi har haft sådan en periode med sønnike da han var ret ny. Jeg tænkte det var appetit spring, men det var også fordi nogen i mg fik samme reaktion ven den alder at jeg tænkte det. 

Men det ikke sjovt nej.....

Håber det ''bare''er Hans måde at reagere på. Men hvis han generelt virker ked og ikke frisk, måske det så er noget andet. Jeg kan jo kun tale ud fra egen erfaring (men hold det i mente at vores var kolik barn fra 0 til ca 9 mdr)

Jeg ville bare ikke gå forbi truppen uden lige at skrive

Det ville være dejligt hvis det bare er det..

Nu vil jeg høre hva hendd kranio damen siger og hvis hun ik ka hjælpe må han til lægen..

Min datter havde os kolik håbuer dælme ik det er det vi ska til igen..

Tak fordi du tog dig tid

Anmeld

28. august 2013

L&V

Hjaltesmor skriver:

Han var pil skæv o hoften og skulderbladene så hun mente at en gang mere ville ku gøre det for ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.