NU skal der bare ske noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

AnthonsMor

Albertsen92 skriver:

Hvor er du sej.
Gid jeg kunne tage mig sammen og jeg skal endda kun tabe 8 kg. Men det virker stadig uoverskueligt
Er dog gravid i uge 31+2, så venter til efter fødsel. Så må vi også se hvad vægten ender med. Må man se den kostplan?

Det er en der er lavet specielt til, at jeg skal tabe 30-40 kilo, så tror den er for hård til når du kun skal smide 8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

lille-trold

Martsbaby skriver:

Det er en der er lavet specielt til, at jeg skal tabe 30-40 kilo, så tror den er for hård til når du kun skal smide 8

Uhh jeg ville gerne se en kopi da jeg også har 30 kg jeg gerne ville af med :-(

Anmeld

2. september 2013

lineog4

Martsbaby skriver:

Øj.. Jeg har døjet med overvægt siden..... Ja.. Så længe jeg kan huske faktisk.. Utrolig deprimerende - har før haft gang i kure og pis og l*rt der ikke kunne gøre andet end demotivere mig helt vildt..

NU - eller for en måned siden Gik jeg i gang.. Med en kampvægt på 106,4 kilo, og i dag er jeg på 100,7, så snart på de pæne 2cifrede tal, og jeg glæder mig..

Jeg startede ud med DUKAN kuren, som i starten var rigtig god, men jeg synes det var for hårdt ved min krop, og jeg følte ikke jeg havde ekstra energi overhovedet, så jeg har fået en kostplan af min veninde, som selv har brugt den og tabt 35 kilo på et års tid - og den har givet mig så meget ekstra - jeg er glad, jeg er overskudsagtig, og jeg har energi hele dagen til at aktivere Anthon og lege meget mere med ham end jeg kunne bare for to uger siden - og det er fantastisk

Nu har jeg fået blod på tanden, og jeg vil i første omgang gerne ned og veje 75-80 kilo, også videre derfra

Den kostplan gad jeg godt se skal "kun" tabe 15-20 kilo men alligevel også bare for at se hvilke madvarer og kvantum

Anmeld

2. september 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Martsbaby skriver:

Er det en madplan du vil dele? Kan se andre også har spurgt. 

Anmeld

2. september 2013

AnthonsMor

Hej alle der er interesseret i kostplan, gå på facebook og søg efter 'et lettere liv'
Det er der jeg har fået min lavet

Anmeld

8. september 2013

FrkZier

AnthonsMor skriver:

Øj.. Jeg har døjet med overvægt siden..... Ja.. Så længe jeg kan huske faktisk.. Utrolig deprimerende - har før haft gang i kure og pis og l*rt der ikke kunne gøre andet end demotivere mig helt vildt..

NU - eller for en måned siden Gik jeg i gang.. Med en kampvægt på 106,4 kilo, og i dag er jeg på 100,7, så snart på de pæne 2cifrede tal, og jeg glæder mig..

Jeg startede ud med DUKAN kuren, som i starten var rigtig god, men jeg synes det var for hårdt ved min krop, og jeg følte ikke jeg havde ekstra energi overhovedet, så jeg har fået en kostplan af min veninde, som selv har brugt den og tabt 35 kilo på et års tid - og den har givet mig så meget ekstra - jeg er glad, jeg er overskudsagtig, og jeg har energi hele dagen til at aktivere Anthon og lege meget mere med ham end jeg kunne bare for to uger siden - og det er fantastisk

Nu har jeg fået blod på tanden, og jeg vil i første omgang gerne ned og veje 75-80 kilo, også videre derfra

Hvordan går det med projektet??

Anmeld

8. september 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Hvordan går det med projektet??

Er kommet på 2cifret vægt
Har smidt knapt 8 kilo og har været igang i 5 uger

Anmeld

8. september 2013

FrkZier

AnthonsMor skriver:

Er kommet på 2cifret vægt
Har smidt knapt 8 kilo og har været igang i 5 uger

HVOR GODT

Anmeld

8. september 2013

tweety2060

AnthonsMor skriver:

dereejejeejeejejeflerflerehgrgrugruppeHej alle der er interesseret i kostplan, gå på facebook og søg efter 'et lettere liv'
Det er der jeg har fået min lavet

Nu er der flere grupper med det navn... Kan du huske hvordan logoet ser ud??

Anmeld

8. september 2013

AnthonsMor

tweety2060 skriver:

Nu er der flere grupper med det navn... Kan du huske hvordan logoet ser ud??

Nå for pokker
Det er et æble med et målebånd om 'maven'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.