Termin i morgen, og der sker intet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
5 synes godt om
27. august 2013

Troldemommi

Han sparker og sparker og boltrer sig meget derinde, men for at være ærlig så tror jeg der går et stykke tid endnu inden han kommer ud til os og siger Hej 

Tænk bare hvis jeg havde sagt ja til kejsersnit den 21, så ville jeg have en søn der imorgen blev en uge gammel  Ærgrer mig en lille smule, men syntes stadig jeg traf den rigtige beslutning 

Jeg savnet nok bare min lille søn, han er lige derinde under mit maveskind og alligevel er han så langt væk...

Monica 39+6 

bare et lille ynk fra mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

BigHope13

Monica P skriver:

Han sparker og sparker og boltrer sig meget derinde, men for at være ærlig så tror jeg der går et stykke tid endnu inden han kommer ud til os og siger Hej 

Tænk bare hvis jeg havde sagt ja til kejsersnit den 21, så ville jeg have en søn der imorgen blev en uge gammel  Ærgrer mig en lille smule, men syntes stadig jeg traf den rigtige beslutning 

Jeg savnet nok bare min lille søn, han er lige derinde under mit maveskind og alligevel er han så langt væk...

Monica 39+6 

bare et lille ynk fra mig  

håber der snart sker noget og han finder ud af at det meget bedre at være ude i mor og fars arme og holde fødselsdag

Anmeld

28. august 2013

Valle81

Det må altså også være en meget underlig følelse at rende rundt med.

At den hele var planlagt til at være overstået, og nu er det bare at vente til veerne skyller ind over dig:0)

Anmeld

28. august 2013

Troldemommi

BigHope13 skriver:

håber der snart sker noget og han finder ud af at det meget bedre at være ude i mor og fars arme og holde fødselsdag

Jeg håber også meget at han snart kommer ud, vi er så meget klar til ham 

Monica 40+0 

Anmeld

28. august 2013

Troldemommi

Valle81 skriver:

Det må altså også være en meget underlig følelse at rende rundt med.

At den hele var planlagt til at være overstået, og nu er det bare at vente til veerne skyller ind over dig:0)

Ja det er en mærkelig følelse, man føler sig en lille smule snydt, det lyder mærkeligt når jeg selv traf valget, tror bare det er min tålmodighed der er ved at være brugt op 

Monica 40+0 

Anmeld

28. august 2013

IngenKoPåIsen

Jeg håber snart han finder udgangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.