Tiden ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2013

Bertris

Jer som studere/arbejder fuldtid med helt små bebs (under 1 år) hvordan finder i dog tid til trænning? Vil så gerne tabe mig efter graviditeten, men kan bare ikke finde tiden? :s 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

FruStolpe

Bertris skriver:

Jer som studere/arbejder fuldtid med helt små bebs (under 1 år) hvordan finder i dog tid til trænning? Vil så gerne tabe mig efter graviditeten, men kan bare ikke finde tiden? :s 

Nu er min datter lidt større -knapt 3år.

Men jeg har fuldtids job + interessetimer. så jeg er typisk afsted fra 5:30-16 hver dag. Jeg kunne ikke finde tid til at træne da jeg også gerne vil se min datter. Derfor er jeg begyndt at cykle om aftenen efter hun er putter. 

Det er jeg blevet rigtig glad for 

Anmeld

28. august 2013

Annette A

Lige nu er jeg godt nok på barsel med mit tredie barn men synes stadig tiden er knap. Men jeg har en babyjogger som gør det muligt for mig at løbe med en af børnene og når jeg begynder at arbejde vil jeg sikkert gøre det om aften. Det har i hvertfald gjort det meget lettere for mig at at jeg kan løbe mere eller mindre når jeg vil og ikke altid skal vente på at manden kommer hjem.

Anmeld

28. august 2013

EnSødMor

Hej  

Jeg studere to dage i ugen, dvs. jeg læser hjemme de andre dage.  

Jeg afleverer min datter i inst. kl 7.30 og smutter i fitness bagefter, eller de dage jeg har tid tager jeg en løbetur. 

Anmeld

28. august 2013

Hjaltesmor

Jeg får slet ikke trænet nok. Men en af de ting jeg gør er at svømme.

Min mand, min søn og jeg tager i svømmehallen hver uge. Her er min mand i varmtvandsbassinet, mens jeg svømmer 30 min. Herefter går jeg over og hygger med dem i varmtvandsbassinet en times tid.

På den måde er jeg både sammen med min søn og min mand mand og får dyrket lidt motion.

Den dag står den så på madpakker eller rugbrødsmadder, når vi kommer hjem lige inden sengetid. Og vi gør det om fredagen, hvor min søn ikke skal op og i børnehave næste dag. For børnehave og svømmehal og så på hovedet i seng er lidt for meget for et lille barn, synes jeg.

Anmeld

28. august 2013

Bertris

hmm

problemet er blandt andet jeg ikke må løbe

men må prøve at se om der kan blive en dag eller to fast i ugen hvor jeg kan tage i fitness 

Anmeld

28. august 2013

LRJ

Bertris skriver:

hmm

problemet er blandt andet jeg ikke må løbe

men må prøve at se om der kan blive en dag eller to fast i ugen hvor jeg kan tage i fitness 

Hvornår går du i skole/eller arbejder du til ? og hvordan med Simon ?
hvis i har fri ca samme tid hvad så med at tage ham og lilli med i fitness eller lader ham være hjemme med hende imens ?

( du må forresten lige hilse ham, og håber i alle 3 har det godt )

Anmeld

28. august 2013

Bertris

LRJ skriver:

Hvornår går du i skole/eller arbejder du til ? og hvordan med Simon ?
hvis i har fri ca samme tid hvad så med at tage ham og lilli med i fitness eller lader ham være hjemme med hende imens ?

( du må forresten lige hilse ham, og håber i alle 3 har det godt )

Vi går i klasse sammen og har oftest undervisning fra 8-16 også skal lilli hentes, så der er ikke meget tid :s

skal hilse igen

Anmeld

28. august 2013

LRJ

Bertris skriver:

Vi går i klasse sammen og har oftest undervisning fra 8-16 også skal lilli hentes, så der er ikke meget tid :s

skal hilse igen

Ja okay, det kan godt blive lidt besværlig, Hvad så med at han Har hende 2 aftener ( hvor hun sover ) om ugen mens du træner ?
Det er mega svært at finde tiden til det hele derfor læser jeg også Halvt på skolen og så den halvdel som fjernstudie

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.