Baby værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.686 visninger
12 svar
11 synes godt om
27. august 2013

Diana2013

Her er min kommende drengs værelse, det er ikke færdig endnu. Men en start <3 der skal males nogle billeder på væggene af landet for længe siden, og så har jeg købt det fineste tyrkis farvet kludetæppe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

grinny

Lækkert 

Og jeg kan se at du også har skovens dyr fra zebra, jeg måtte også eje hele sættet 

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

grinny skriver:

Lækkert 

Og jeg kan se at du også har skovens dyr fra zebra, jeg måtte også eje hele sættet 

Hehe ja elsker det jeg vil gerne have et dyre tema, i stedet for alt det biler og superhelte

Anmeld

27. august 2013

grinny

Diana2013 skriver:

Hehe ja elsker det jeg vil gerne have et dyre tema, i stedet for alt det biler og superhelte

Ej hvor sjovt, lige præcis det samme er vi gået efter 

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

grinny skriver:

Ej hvor sjovt, lige præcis det samme er vi gået efter 

Jeg ville faktisk gerne have haft sengeranden fra Roommate, men den er udgået. Men der er sengetøj osv så hvis du elsker sebras skovens dyr vil du sikkert også elske det her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2013

grinny

Diana2013 skriver:

Jeg ville faktisk gerne have haft sengeranden fra Roommate, men den er udgået. Men der er sengetøj osv så hvis du elsker sebras skovens dyr vil du sikkert også elske det her

F**k hvor er det fedt!

Jeg må eje det selvom vi har meget sengetøj i forvejen 

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

grinny skriver:

F**k hvor er det fedt!

Jeg må eje det selvom vi har meget sengetøj i forvejen 

Hehe jeg elsker det også, Roommate har en masse fede ting også det er bare så dyrt ;( jeg er også vild med det runde tæppe fra sebra men det er lii for dyrt

Anmeld

27. august 2013

grinny

Diana2013 skriver:

Hehe jeg elsker det også, Roommate har en masse fede ting også det er bare så dyrt ;( jeg er også vild med det runde tæppe fra sebra men det er lii for dyrt

Åh ja det ville jeg også gerne have, og deres bogkasser!  

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

grinny skriver:

Åh ja det ville jeg også gerne have, og deres bogkasser!  

Hehe vi har heeelt samme smag er også vild med de hæklede dyr. Puhaaa hvor ville jeg ønske jeg vandt i lotto

Anmeld

27. august 2013

grinny

Diana2013 skriver:

Hehe vi har heeelt samme smag er også vild med de hæklede dyr. Puhaaa hvor ville jeg ønske jeg vandt i lotto

Lige meget om jeg skal samle flasker så skal jeg eje den der hæklede elefant på hjul og uglen der kan spille musik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.