17+0 i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
9 svar
12 synes godt om
27. august 2013

DitteNavntoft

Jeg er 16+6 men jeg tænkte at det var sååå tæt på så jeg ville lægge det ind her

Det går stærkt med maven nu og jeg synes det kommer lidt i ryk. Idag da jeg vågnede var den bare sååå stor

Det er en lille dreng der gemmer sig der inde fandt vi ud af til scanning sidste tirsdag
og så har jeg mærket ham sparke for første gang i forgårs og første gang rigtig tydeligt i dag !
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Tystys14

Tillykke med den lille dreng  

Og sikke flot din mave sidder, gid man var lige så heldig her hi hi !

Anmeld

27. august 2013

DitteNavntoft

NV skriver:

Tillykke med den lille dreng  

Og sikke flot din mave sidder, gid man var lige så heldig her hi hi !

Tak skal du have Det er dejligt og der er da ikke nogen tvivl om at det er en gravid mave længere!

Hvor langt er du henne? det kommer vel nok !

Anmeld

27. august 2013

Clisolka

Flot babymave 

Anmeld

27. august 2013

Juliekp

DitteNavntoft skriver:

Jeg er 16+6 men jeg tænkte at det var sååå tæt på så jeg ville lægge det ind her

Det går stærkt med maven nu og jeg synes det kommer lidt i ryk. Idag da jeg vågnede var den bare sååå stor

Det er en lille dreng der gemmer sig der inde fandt vi ud af til scanning sidste tirsdag
og så har jeg mærket ham sparke for første gang i forgårs og første gang rigtig tydeligt i dag !

Nøj hvor er din mavse bare flot! Så fin og rund. 

Tillykke med at i venter en lille dreng, hvor dejligt!

Anmeld

27. august 2013

DitteNavntoft

Juliekp skriver:

Nøj hvor er din mavse bare flot! Så fin og rund. 

Tillykke med at i venter en lille dreng, hvor dejligt!

Tusind tak skal du ha

Anmeld

28. august 2013

Babydrøm

DitteNavntoft skriver:

Flot mave og skøn update

Anmeld

28. august 2013

Bettina90

DitteNavntoft skriver:

Tillykke med den lille fyr 

Du ser mere gravid ud end mig, og jeg er 23+1  (misundelse er en grim ting, I know )

Anmeld

28. august 2013

DitteNavntoft

Bettina90 skriver:

Tillykke med den lille fyr 

Du ser mere gravid ud end mig, og jeg er 23+1  (misundelse er en grim ting, I know )

Tak!
Uha undskyld. Hehe. Jeg har sådan på fornemmelsen at det er fordi jeg ikke er særlig høj (153) så der er ikke meget plads til ham i højden i hvert fald

Anmeld

28. august 2013

Bettina90

DitteNavntoft skriver:

Tak!
Uha undskyld. Hehe. Jeg har sådan på fornemmelsen at det er fordi jeg ikke er særlig høj (153) så der er ikke meget plads til ham i højden i hvert fald

Ja, ved ikk om det gør den store forskel, er selv kun 8 cm højere end dig  Men lidt må det vel gøre 

Men super flot rund mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.