18+4 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.023 visninger
21 svar
14 synes godt om
27. august 2013

asff

Uha. Så gik der en uge, og ENDELIG er sygemeldingen på plads.  Ikke fordi det er fedt, men nu skal jeg ikke konstant undskylde mig med smerter og virke ynkelig. 

Synes ikke maven er vokset - men til gengæld, er noget andet: hurra for vand i arme og fingre Men det er alt sammen lige meget, når lillefisen sparkerSMELTE!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Guldet

Den er bare super smuk

Anmeld

27. august 2013

B&J

Super smuk mave og godt du fik en sygmeldning når kroppen siger stop så du kan få slappet af når du har behovet

Anmeld

27. august 2013

asff

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Den er bare super smuk

Årh tak 

Og i lige måde!

Anmeld

27. august 2013

asff

B&J skriver:

Super smuk mave og godt du fik en sygmeldning når kroppen siger stop så du kan få slappet af når du har behovet

Tusind tak  Ja kan allerede mærke, at det er bedre for kroppen.

Anmeld

27. august 2013

B&J

asff skriver:

Tusind tak  Ja kan allerede mærke, at det er bedre for kroppen.

det er godt for både kroppen dig og baby

Anmeld

27. august 2013

Juliekp

asff skriver:

Uha. Så gik der en uge, og ENDELIG er sygemeldingen på plads.  Ikke fordi det er fedt, men nu skal jeg ikke konstant undskylde mig med smerter og virke ynkelig. 

Synes ikke maven er vokset - men til gengæld, er noget andet: hurra for vand i arme og fingre Men det er alt sammen lige meget, når lillefisen sparkerSMELTE!

Wow hvor er det bare en super flot og rund mave! Den sidder da bare lige hvor den skal

Anmeld

27. august 2013

asff

Juliekp skriver:

Wow hvor er det bare en super flot og rund mave! Den sidder da bare lige hvor den skal

Ih tak  Er hvertfald super glad for hende derinde

Anmeld

27. august 2013

Annemette07

asff skriver:

Smuk mave - føler mig dig lidt snydt.

Jeg er 32+1 idag og min mave ligner temmelig meget din størelsesmæssigt

Anmeld

27. august 2013

Clisolka

Smuk babyhule! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.