Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uha. Så gik der en uge, og ENDELIG er sygemeldingen på plads. Ikke fordi det er fedt, men nu skal jeg ikke konstant undskylde mig med smerter og virke ynkelig.
Synes ikke maven er vokset - men til gengæld, er noget andet: hurra for vand i arme og fingre Men det er alt sammen lige meget, når lillefisen sparkerSMELTE!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er bare super smuk
Super smuk mave og godt du fik en sygmeldning når kroppen siger stop så du kan få slappet af når du har behovet
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Den er bare super smuk
Årh tak
Og i lige måde!
B&J skriver: Super smuk mave og godt du fik en sygmeldning når kroppen siger stop så du kan få slappet af når du har behovet
Tusind tak Ja kan allerede mærke, at det er bedre for kroppen.
asff skriver: Tusind tak Ja kan allerede mærke, at det er bedre for kroppen.
det er godt for både kroppen dig og baby
asff skriver: Uha. Så gik der en uge, og ENDELIG er sygemeldingen på plads. Ikke fordi det er fedt, men nu skal jeg ikke konstant undskylde mig med smerter og virke ynkelig. Synes ikke maven er vokset - men til gengæld, er noget andet: hurra for vand i arme og fingre Men det er alt sammen lige meget, når lillefisen sparkerSMELTE!
Wow hvor er det bare en super flot og rund mave! Den sidder da bare lige hvor den skal
Juliekp skriver: Wow hvor er det bare en super flot og rund mave! Den sidder da bare lige hvor den skal
Ih tak Er hvertfald super glad for hende derinde
Smuk babyhule!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128