æblekage opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2013

AMM00

Hejsa.. jeg har lige pludselig fået lyst til æblwkage og vil så gerne lave den nu er der nogle der har en rigtig lækker opskrift på en med rasp og flødeskum så del gerne ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

B&J

uhhh håber der kommer nogle gode nogle fordi vores æbler i næste måede ude på træet er så klar til æble kage/ grød

Anmeld

27. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg plejer altid bare at koge dem bløde, tilsætte lidt sukke, også smage til med vanilie. 

Hælde det over i en skål, også hælde rasp ( jeg plejer at bruge groft knuste makroner) over. Mase det lidt sammen, også vente til det er kølet med at putte flødeskum på, da det ellers smelter. Vh stine 

Ps min mormor lavede det også nogle gange med fint revet æbler, dryssede over med rasp eller makroner, også flødeskum ovenpå. Det smager også mega dejligt! 

Anmeld

27. august 2013

AMM00

StineW79 skriver:

Jeg plejer altid bare at koge dem bløde, tilsætte lidt sukke, også smage til med vanilie. 

Hælde det over i en skål, også hælde rasp ( jeg plejer at bruge groft knuste makroner) over. Mase det lidt sammen, også vente til det er kølet med at putte flødeskum på, da det ellers smelter. Vh stine 

Ps min mormor lavede det også nogle gange med fint revet æbler, dryssede over med rasp eller makroner, også flødeskum ovenpå. Det smager også mega dejligt! 

Tak. Skal man piske flødeskummet

Anmeld

27. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AMM00 skriver:

Tak. Skal man piske flødeskummet

Jep man ska piske flødeskummet. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.