X-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2008

Nadi

Det har jeg også læst, og der tænte jeg også bare "Jamen hva nu hvis du vinder??". Men synes det er fedt at hun som or til to tør og har det overskud der skal til at stille op i sådan et program. Så kan vi sgu også godt klare det ;)

Dejligt at se en mor med POWER i :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Helle30

Jeg fatter stadig ikke, hvorfor ham Blachman ikke bliver stent hjem - eller endnu længere væk...

Anmeld

22. marts 2008

linemus

For h........ Har faktisk ikke rigtig lyst til at se finalen nu - det kan være lige meget hvem af de to der vinder. Ja, de er gode - men Heidi er suveræn. Glæder mig til hendes cd.

Line - stadig sur over hun røg

Anmeld

22. marts 2008

linemus

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Jeg fatter stadig ikke, hvorfor ham Blachman ikke bliver stent hjem - eller endnu længere væk...[/citat] Det er da pga. af ham, at programmet er værd at se. Så kan man li' ham eller ej, men han giver da showet noget mere kvalitet end ellers (+ selvfølgelig de fantastiske sangere). Knus Line

Anmeld

22. marts 2008

Astrid P

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Det er da pga. af ham, at programmet er værd at se. Så kan man li' ham eller ej, men han giver da showet noget mere kvalitet end ellers (+ selvfølgelig de fantastiske sangere). Knus Line[/citat] ENIG, ENIG, ENIG!

Anmeld

22. marts 2008

LouiseViola

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Det er da pga. af ham, at programmet er værd at se. Så kan man li' ham eller ej, men han giver da showet noget mere kvalitet end ellers (+ selvfølgelig de fantastiske sangere). Knus Line[/citat] ENIG, ENIG, ENIG![/citat] Kan kun give jer ret piger, progammet ville sgu være kedeligt uden Blachmann. Han er jo en karakter uden lige. Verden ville sgu være kedelig hvis vi alle var ens - og hvis igen sagde sin mening!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.