Smerter 39+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2013

AnonymMor

hejsa piger. 

Ville lige høre der om i har oplevet det samme tæt på fødsel ? 

Jeg har i ca 2 døgn haft smerter i lænden og ned foran i maven samt ret ømme hofter og det er kun blevet værre med tiden.. 

kan det være optakt til noget eller er der bare (som jeg selv tror) lillepigen der borer sig ned i bækkenet? Jeg synes nemlig jeg kan mærke hende helt helt nede ved skambenet nu.. Som om hun støder imod "bunden"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

AnonymMor

27. august 2013

Jems

Det var sådan mine veer startede 

Anmeld

27. august 2013

AnonymMor

Jems skriver:

Det var sådan mine veer startede 

okay tak for svaret så håber jeg på der snart sker noget 

Har os lige snakket med fg som sagde jeg skulle se tiden lidt an så det prøver vi  

Anmeld

27. august 2013

M&N

Rinepigen skriver:

hejsa piger. 

Ville lige høre der om i har oplevet det samme tæt på fødsel ? 

Jeg har i ca 2 døgn haft smerter i lænden og ned foran i maven samt ret ømme hofter og det er kun blevet værre med tiden.. 

kan det være optakt til noget eller er der bare (som jeg selv tror) lillepigen der borer sig ned i bækkenet? Jeg synes nemlig jeg kan mærke hende helt helt nede ved skambenet nu.. Som om hun støder imod "bunden"  

Ja! Jeg havde en hulens masse smerter i lænd og lyske! Jeg kunne nærmest ikke gå til sidst, af plukveer der strammede op om lillepignes numse 

Anmeld

27. august 2013

AnonymMor

MorTilMalucca skriver:

Ja! Jeg havde en hulens masse smerter i lænd og lyske! Jeg kunne nærmest ikke gå til sidst, af plukveer der strammede op om lillepignes numse 

Hehe dejligt jeg har også ret mange plukveer hvor min mave bliver ligesom en sten  

man kan da kun håbe det snart går rigtigt igang 

Anmeld

27. august 2013

M&N

Rinepigen skriver:

Hehe dejligt jeg har også ret mange plukveer hvor min mave bliver ligesom en sten  

man kan da kun håbe det snart går rigtigt igang 

Krydser for der snart sker noget! 

Jeg fik mine første plukveer ugen op til fødslen  Ellers havde jeg aldrig mærket dem.

Anmeld

27. august 2013

AnonymMor

MorTilMalucca skriver:

Krydser for der snart sker noget! 

Jeg fik mine første plukveer ugen op til fødslen  Ellers havde jeg aldrig mærket dem.

Tja jeg synes det er svært at vide om jeg har mærket rigtige plukveer da jeg ikke rigtig lægger mærke til dem.. Maven spænder bare lidt og bliver stenhård og det siger JM er plukveer ?

men synes den bliver hård rimelig ofte her i sidste par dage  

og mange tak  

Anmeld

27. august 2013

M&N

Rinepigen skriver:

Tja jeg synes det er svært at vide om jeg har mærket rigtige plukveer da jeg ikke rigtig lægger mærke til dem.. Maven spænder bare lidt og bliver stenhård og det siger JM er plukveer ?

men synes den bliver hård rimelig ofte her i sidste par dage  

og mange tak  

Sådan skal plukveer også føles, at det strammer om maven 

Anmeld

27. august 2013

AnonymMor

MorTilMalucca skriver:

Sådan skal plukveer også føles, at det strammer om maven 

Okay jamen det er jo nok gode tegn så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.