Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg fatter ikke en bjælde af, hvad der sker i min krop...
Jeg havde en meget tidlig SA i 4+5, for 12 dage siden. I weekende blev jeg tjekket for en mulig GUL, men alt så fint ud, slimhinden var præcis som den skal være lige efter mens, og ingen synlige tegn på en GUL, HCG lå på 42, og var i tirsdags faldet til 34 - lidt langsomt, men de mener det er 0 om 1½ uge, når næste BP skal tages.
Jeg blødte SA´en ud på 3 dage, efterfulgt af 2½ dag uden blødning. Så begyndte jeg at bløde en smule rent blod, men ikke nok til at det sås i bindet. Samme dag fik jeg en scanning og BP for GUL, og alt så som sagt fint ud. Blødningen tog til fra i lørdags til i går, hvor jeg er næsten stensikker på, at mens er startet... MEN det er kun 12 dage siden SA og jeg har intet mærket til en ÆL - ligesom HCG jo ikke er i 0.
Har mens-smerter de helt rigtige/normale steder (men ikke helt så kraftigt), bløder nok til at det kunne være en medium-kraftig mens, vægten er steget med 1½ kg på 1 døgn, og skal tisse konstant. Alt sammen normale tegn på min mens. Dog er det næsten kun rent blod og slim jeg bløder - en normal mens for mig har også lidt klumper med.
Hvad sker der for min krop? Jeg troede SA´en skulle regnes for en mens, og at der ikke fulgte en rigtig mens lige efter?
Mvh.
En forvirret Pernille
Anmeld