Vænne til at sove i b.vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2013

Sky

Hej piger

vores dreng på knap 9 uger har et ikke særlig fedt sovemønster om dagen...power napper som jeg kan se at mange andre også skriver om Men jeg har dog trods alt fundet ud af at han sover bedst i sin seng og ikke ret godt i vognen. 

Nogen der har erfaring med sådan en baby? Lærte de at sove ude og hvordan?

Har prøvet at gå med vognen (mere end de 30-40 min), men han vågner selvom vi går og endda selvomvi kører i bil. 

synes bare det kunne være bedre hvis han ville sove i vognen...lidt mere praktisk når vi ikke er herhjemme.

/Sky

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Aabye

Det kan sagtens være det kommer.. Nu skriver du at han er 9 uger..
Så det kan sagtens være varmen der gør at han ikke vil stå ude og sove..  

Jeg har ENDELIG fået lært min 10 mdr gamle søn at sove i hans seng... Han sov også af h****** til i barnevognen her da det begyndte at blive varmt.. 

Han har til gengæld sovet ude siden han var 2 uger gammel.. Han ELSKER hans barnevogn.. Så meget at han har sovet i den både dag og nat indtil nu hvilket virkelig har drevet mig til vanvid -.-'

Anmeld

27. august 2013

sandramor

Sky skriver:

Hej piger

vores dreng på knap 9 uger har et ikke særlig fedt sovemønster om dagen...power napper som jeg kan se at mange andre også skriver om Men jeg har dog trods alt fundet ud af at han sover bedst i sin seng og ikke ret godt i vognen. 

Nogen der har erfaring med sådan en baby? Lærte de at sove ude og hvordan?

Har prøvet at gå med vognen (mere end de 30-40 min), men han vågner selvom vi går og endda selvomvi kører i bil. 

synes bare det kunne være bedre hvis han ville sove i vognen...lidt mere praktisk når vi ikke er herhjemme.

/Sky

åårh den er svær den der.....

min store datter eeeeelskede sin barnevogn og sov fantastisk i den..... så det troede jeg også blev tilfældet med den lille..... men nix

jo altså en meget sjælden gang tog hun en god skraber i den men hun har bare altid sovet bedst i sin seng... så jeg fik ikke ret meget brug for barnevognen.....

selvfølgelig kan det nå at komme endnu da han jo kun er 9 uger...... nogle direkte tricks til det har jeg dog ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.