så har jeg været til scanning idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
10 synes godt om
27. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
og vi så et hjerte der bare slog der ud af jeg er så lettet jeg blev rygget en dag frem så jeg er 6+6 idag

Nu har vi besluttet at fortælle det til nærmeste familie på grund af den kraftige kvalme jeg døjer med.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

BigHope13

anna111 skriver:

og vi så et hjerte der bare slog der ud af jeg er så lettet jeg blev rygget en dag frem så jeg er 6+6 idag

Nu har vi besluttet at fortælle det til nærmeste familie på grund af den kraftige kvalme jeg døjer med.

yay hvor er det dejligt det er bare en helt fantastisk oplevelse at se der er gang i hjertet derinde.

Anmeld

27. august 2013

Mie89

Ej hvor dejligt at høre, det må bare være en helt speciel oplevelse!  Jeg er selv 7+5 og er nødt til at vente helt til NF før jeg kan få lov at høre min dejlig lille spires hjertelyd! 

Anmeld

27. august 2013

asff

anna111 skriver:

AIIIJ

Stort tillykke!

Anmeld

27. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
mie89 skriver:

Ej hvor dejligt at høre, det må bare være en helt speciel oplevelse!  Jeg er selv 7+5 og er nødt til at vente helt til NF før jeg kan få lov at høre min dejlig lille spires hjertelyd! 

Tak ja det var en helt spichel oplevelse jeg var så navøs for at se om hjertet slog jeg skulle osse kun til scanning nu fordi jeg har mistet 2gange før

Anmeld

27. august 2013

Mie89

anna111 skriver:

Tak ja det var en helt spichel oplevelse jeg var så navøs for at se om hjertet slog jeg skulle osse kun til scanning nu fordi jeg har mistet 2gange før

Ja okay, så er det vidst mig der er den heldige her  Håber det hele går som det skal denne gang for dig !

Anmeld

27. august 2013

grinny

Tillykke 

Der er ikke noget bedre end at se det lille hjerte så tidligt, banke derudaf 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.