Hold nu op som tiden flyver afsted!
Jeg har endnu ikke haft en uge, hvor tiden har sneglet sig afsted siden NF scanningen. Jeg bliver altid overrasket over, hvor langt henne jeg egentlig er

Ugen er blevet brugt på sofaen og i sengen, da jeg fortsat døjer med mange plukkeveer. Og nu når min livmoderhals er en smule afkortet, bliver jeg nødt til at slappe rigtig meget af.
Egentlig skulle jeg på barsel fra på mandag, men har fået lov til at blive hjemme fra skole, når nu jeg skal være sengeliggende det meste af dagen. Så nu kan jeg se frem til, at jeg først skal i skole igen til august 2014

Frøkenen i maven er ekstremt aktiv for tiden. Hun har haft nogle få rolige dage, men siden onsdag i sidste uge har hun virkelig moslet derinde. Jeg tror hun har vendt sig med hovedet nedad, for jeg mærker mest aktivitet helt i toppen af livmoderen.
Vægten stiger heldigvis ikke så voldsomt mere, som den gjorde i et godt stykke tid. Har indtil videre taget 7-7,5 kg på.
Jeg glæder mig så meget til at møde vores lille prinsesse, og synes det er så vildt, at på torsdag er der kun 3 måneder til min terminsdato
Her er lige et par billeder af maven. Synes virkelig der er sket noget de sidste uger. Det første er fra 23+3 og det andet fra igår 26+3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld