26+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
6 svar
5 synes godt om
27. august 2013

Karla

Hold nu op som tiden flyver afsted!
Jeg har endnu ikke haft en uge, hvor tiden har sneglet sig afsted siden NF scanningen. Jeg bliver altid overrasket over, hvor langt henne jeg egentlig er

Ugen er blevet brugt på sofaen og i sengen, da jeg fortsat døjer med mange plukkeveer. Og nu når min livmoderhals er en smule afkortet, bliver jeg nødt til at slappe rigtig meget af.

Egentlig skulle jeg på barsel fra på mandag, men har fået lov til at blive hjemme fra skole, når nu jeg skal være sengeliggende det meste af dagen. Så nu kan jeg se frem til, at jeg først skal i skole igen til august 2014

Frøkenen i maven er ekstremt aktiv for tiden. Hun har haft nogle få rolige dage, men siden onsdag i sidste uge har hun virkelig moslet derinde. Jeg tror hun har vendt sig med hovedet nedad, for jeg mærker mest aktivitet helt i toppen af livmoderen.
Vægten stiger heldigvis ikke så voldsomt mere, som den gjorde i et godt stykke tid. Har indtil videre taget 7-7,5 kg på.

Jeg glæder mig så meget til at møde vores lille prinsesse, og synes det er så vildt, at på torsdag er der kun 3 måneder til min terminsdato

Her er lige et par billeder af maven. Synes virkelig der er sket noget de sidste uger. Det første er fra 23+3 og det andet fra igår 26+3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Bettina90

Karla skriver:

Jeg har endnu ikke haft en uge, hvor tiden har sneglet sig afsted siden NF scanningen. Jeg bliver altid overrasket over, hvor langt henne jeg egentlig er

Ugen er blevet brugt på sofaen og i sengen, da jeg fortsat døjer med mange plukkeveer. Og nu når min livmoderhals er en smule afkortet, bliver jeg nødt til at slappe rigtig meget af.

Egentlig skulle jeg på barsel fra på mandag, men har fået lov til at blive hjemme fra skole, når nu jeg skal være sengeliggende det meste af dagen. Så nu kan jeg se frem til, at jeg først skal i skole igen til august 2014

Frøkenen i maven er ekstremt aktiv for tiden. Hun har haft nogle få rolige dage, men siden onsdag i sidste uge har hun virkelig moslet derinde. Jeg tror hun har vendt sig med hovedet nedad, for jeg mærker mest aktivitet helt i toppen af livmoderen.
Vægten stiger heldigvis ikke så voldsomt mere, som den gjorde i et godt stykke tid. Har indtil videre taget 7-7,5 kg på.

Jeg glæder mig så meget til at møde vores lille prinsesse, og synes det er så vildt, at på torsdag er der kun 3 måneder til min terminsdato

Her er lige et par billeder af maven. Synes virkelig der er sket noget de sidste uger. Det første er fra 23+3 og det andet fra igår 26+3

Er SÅ misundelig, for synes virkelig tiden snegler sig afsted 

Men virkelig fin babyhule 

Anmeld

27. august 2013

DianaRJS

Hold da op en forandring, og så påså få uger det er jo helt fantastisk

men smuk som altid

Anmeld

27. august 2013

Karla

Bettina90 skriver:

Er SÅ misundelig, for synes virkelig tiden snegler sig afsted 

Men virkelig fin babyhule 

Jeg forstår heller ikke helt, at tiden går så stærkt jeg går bare hjemme hver dag, men alligevel når jeg knap nok at tænke over det, så er der gået en uge mere

Tusind tak

Anmeld

27. august 2013

Karla

DianaRJS skriver:

Hold da op en forandring, og så påså få uger det er jo helt fantastisk

men smuk som altid

Ja synes også det er helt vildt! den har ændret sig ret meget bare de sidste par dage. Men hun udvider nok med alt den moslen

Tusind tak

Anmeld

27. august 2013

Bettina90

Karla skriver:

Jeg forstår heller ikke helt, at tiden går så stærkt jeg går bare hjemme hver dag, men alligevel når jeg knap nok at tænke over det, så er der gået en uge mere

Tusind tak

Hva i alverden bruger du så din tid på?  For er primært også bare hjemme pt, og er ved at løbe tør for ting at lave 

Anmeld

27. august 2013

Karla

Bettina90 skriver:

Hva i alverden bruger du så din tid på?  For er primært også bare hjemme pt, og er ved at løbe tør for ting at lave 

Åh en masse forskelligt
Jeg hækler en del. Det er en god tidsrøver. Og ellers bruger jeg en del tid på forberedning til prinsessen kommer fx har jeg allerede sat mig ind i, hvilken autostol hun skal have næste gang. Har fundet opskrifter på grød, så jeg ikke skal til at finde dem når hun er her. Alle mulige småting - totalt babymode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.