Hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg smed mine p piller den 8 august og ca den 10 august var min sidste menstruation dag.

jeg føler mig så oppustet, jeg er konstant sulten og møg hamrende træt.

jeg kan ikke huske hvor hurtigt der gik før jeg blev gravid med min datter, jeg ved bare at jeg tager rigtig godt i mod min kærestes gode "soldater" 

kan jeg allerede være gravid? Og hvornår kan jeg teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

baby012

Jeg smed mine p piller den 8 august og ca den 10 august var min sidste menstruation dag.

jeg kan ikke huske hvor hurtigt der gik før jeg blev gravid med min datter, jeg ved bare at jeg tager rigtig godt i mod min kærestes gode "soldater" 

Det kan du godt  

jeg blev gravid i første forsøg efter at have fået min datter endda på trods af livmorbetændelse .. 

Du kan teste efter mens udebliver 

Anmeld

27. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

du kan sagtens være gravid nu, dog ville jeg vente med at teste til du skal have din mens så er du sikker på ægget sidder fast og det ikke er en bio du tester positiv på

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Det kan du godt  

jeg blev gravid i første forsøg efter at have fået min datter endda på trods af livmorbetændelse .. 

Du kan teste efter mens udebliver 

Tusind tak for svar.

Syntes bare det er utrolig hurtigt, men alle symptomrene fra sidst er der 

Anmeld

27. august 2013

Morigen

Anonym skriver:

Jeg smed mine p-piller i juli og havde det på samme måde som dig i den første cyklus. Men havde en negativ test og haft mens efterfølgende.

Så det kan desværre også være en reaktion fra din krop med at du er stoppet med p-pillen. Har læst at det er meget normalt at kroppen reagerer sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.