baby vågner kl 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
10 svar
9 synes godt om
27. august 2013

StudPsyk

Kan jeg ændre på det? Kan altså ikke finde ud af at vågne før fanden får sko på! I går var den kl 5. I dag var den 4.30, men fik ham til at småblunde uroligt til 5.30, nem sov ikke selv.

Han kommer i seng kl 19 og kan ikke puttes senere, da han vågner fra sidste lur kl 17 og ikke kan være vågen mere end to timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Hullabullabulla

Janne T. skriver:

Kan jeg ændre på det? Kan altså ikke finde ud af at vågne før fanden får sko på! I går var den kl 5. I dag var den 4.30, men fik ham til at småblunde uroligt til 5.30, nem sov ikke selv.

Han kommer i seng kl 19 og kan ikke puttes senere, da han vågner fra sidste lur kl 17 og ikke kan være vågen mere end to timer.

Tror desværre ikke du som sådan kan gøre noget andet end at give en tår mælk og håbe at han falder i søvn igen. Her vågnede Nicolai også kl 5 i dag, lidt for tidligt efter min mening så tig ham op i sengen og vi blundede videre helt til kl 6:45

Anmeld

27. august 2013

baby012

Janne T. skriver:

Hvis han er over et år, så Ja, ellers ville jeg ikke pille ved rytmen  

Anmeld

27. august 2013

Liviana

Janne T. skriver:

Altså, min datter gjorde det samme, da hun var omkring 4-5 måneder. Og hendes sengetid svingede meget, og det gjorde ingen forskel på, hvornår hun vågnede om morgenen. Og jeg synes også at have hørt, at man ikke kan udsætte babys opvågning ved at holde dem oppe om aftenen. I hvert fald ikke, når de er så små.

Men forhåbentlig er det bare en fase! Min datter er nu 6 måneder og vågner mellem 6 og 7. Men jeg føler med dig. Det er hårdt at stå op så tidligt, når man også skal være på hele dagen.

Anmeld

27. august 2013

K&S

Janne T. skriver:

Er hans ører også blevet tjekket?

Vi stod jo op ml. klokken 4.00-5.00, indtil vi opdagede Anton havde væske på ørerne og fik lagt dræn

Anmeld

27. august 2013

raca

mit det ene barn er morgenmenneske så tja nu sover han længe når han sover til kl 6

i forskellige perioder har han konsekvent stået op kl 5 eller 530..

det har på intet tidspunkt hjulpen at putte ham senere, da han ligegyldigt om han er puttet kl 20 eller 22 står op kl 6.. hvis vi putter ham før 20 står han op før 6..

sådan har det været siden han var 5-6 mdr..

Anmeld

27. august 2013

Frejsmor

Jeg tror ikke du kan gøre så meget når han stadig er så lille..

Og selv når han bliver større, kan det virkelig også være svært at lave om på deres rytme..

Frej har været morgen-barn i rigtig rigtig lang tid.. Han stod op 4.30-5.30 hver dag og jeg var virkelig heller ikke fan af det og ligemeget hvornår han kom i seng, så var det stadig samme tidspunkt han stod op på..

Over de sidste par måneder er det begyndt at blive bedre med det, han kommer stadig i seng ved 19-19.30 tiden og sover som regel til kl. 6 og nogen dage til 6.30.. Så her har det været en rigtig rigtig lang fase, som vi bare har måttet vente på han kom ud af selv..

Håber James snart begynder at sove lidt længere!

Anmeld

27. august 2013

Mum33

Janne T. skriver:

Føler virkelig med dig. Har en på 6 mdr og vi står i nøjagtigt samme l.... Sovemønster som jer 

enkelte gange har vi held med at spise ham af når han vågner og så tager han et lille stræk mere, men ellers må vi bare "overleve". 

Anmeld

27. august 2013

TrineMine86

Janne T. skriver:

Nej det er bare ikke sjovt at blive vækket så tidligt, har ingen gode råd desværre .. Magnus havde over et halvt år hvor han stod op kl 4 hver morgen, vi prøvede alt og intet hjalp  Nu sover han til alt mellem 5.30-07.00 (sfhængig af hvor meget han er vågen om natten) så det nyder vi 

Men håber du finder en løsning på at skubbe en anelse til rytmen, hvornår vågner Rose? 

Anmeld

28. august 2013

StudPsyk

Tak for jeres svar Jeg må vist leve med det så! Og håber han bliver mere som Rose med at sove længe, når han bliver større! Men oh my god det er total svært at holde øjnene åbne nogen gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.