samles til jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
8 svar
5 synes godt om
26. august 2013

TNBC

Jeg så lige oplægget om at holde jul i lalandia og så tænkte jeg lige at jeg ville skrive min idé ned.

Jeg ved jo at der er mange i danmark der ikke har råd eller sidder alene juleaften, så min tanke var da at man fandt hinanden og lavede en dejlig juleaften sammen. Så man ikke sidder og er trist eller ikke har kunme få en julekurv, give sin børn en gave.

Det er bare nogle tanker jeg har... sikker på at det kunne blive en dejlig aften, og man kan lære nye mennesker at kende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2013

Lone Jakobsen

Yurie skriver:

Jeg så lige oplægget om at holde jul i lalandia og så tænkte jeg lige at jeg ville skrive min idé ned.

Jeg ved jo at der er mange i danmark der ikke har råd eller sidder alene juleaften, så min tanke var da at man fandt hinanden og lavede en dejlig juleaften sammen. Så man ikke sidder og er trist eller ikke har kunme få en julekurv, give sin børn en gave.

Det er bare nogle tanker jeg har... sikker på at det kunne blive en dejlig aften, og man kan lære nye mennesker at kende.

det synes jeg lyder som en rigtig dejlig ide.

håber det er noget du kan få til at lykkedes. held og lykke med projektet.

Anmeld

1. september 2013

TNBC

Lone Jakobsen skriver:

det synes jeg lyder som en rigtig dejlig ide.

håber det er noget du kan få til at lykkedes. held og lykke med projektet.

der er ikke rigtig nogen der reagere. hvor tror du jeg skulle henvende mig?

Anmeld

1. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes da det lyder som en helt fantastisk ide!! 

Måske man ku oprette en gruppe, hvor man ku skrive hvor i landet man var fra, om man ville være vært eller gæst osv.... Vh stine

Anmeld

1. september 2013

TNBC

StineW79 skriver:

Jeg syntes da det lyder som en helt fantastisk ide!! 

Måske man ku oprette en gruppe, hvor man ku skrive hvor i landet man var fra, om man ville være vært eller gæst osv.... Vh stine

Takker...

Det var en god ide. Det vil jeg gøre i morgen(Min hjerne er gået i seng..)

Så håber jeg da jeg kan få det op og kører. For ingen burde sidde alene juleaften.

Anmeld

1. september 2013

justagirl

ville du samle en gruppe nede i lalandia - da jeg holdte jul der var alle gæster samlet i en stor hal og spise! og kæmpe juletræ alle dansede om børnene var vilde med det!

Anmeld

1. september 2013

TNBC

justagirl skriver:

ville du samle en gruppe nede i lalandia - da jeg holdte jul der var alle gæster samlet i en stor hal og spise! og kæmpe juletræ alle dansede om børnene var vilde med det!

nej dog ikke i Lalandia.. kunne ellers være hyggeligt.
Men hos en der har plads og lyst til det... det behøver jo ikke at være 65mennesker samme sted..

Anmeld

1. september 2013

Lone Jakobsen

Yurie skriver:

der er ikke rigtig nogen der reagere. hvor tror du jeg skulle henvende mig?

enig i at fb. er en super måde at gøre opmærksom på din ide

men tror det kan være svært for folk at indrømme at de skal være alene til jul. og måske er folk slet ikke kommet dertil endnu

Anmeld

1. september 2013

TNBC

Lone Jakobsen skriver:

enig i at fb. er en super måde at gøre opmærksom på din ide

men tror det kan være svært for folk at indrømme at de skal være alene til jul. og måske er folk slet ikke kommet dertil endnu

Jeg er ikke på fb...

så hvor skal jeg så gøre det? De kan jo også skrive privat til mig, hvis det er. Ja, jeg ved godt at jeg er rigtigt tidligt ude, men heller for tidligt end for sent. For vil gerne have at det lykkedes. har også overvejet at tage ud på nogle plejehjem og andre steder, og bage julekager med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.