Er jeg kæmpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Guldet

ønskebarn74 skriver:

LOL.. Noget vrøvl... Ser min imorgen skulle der stå.. 

nåh hihi ihh den vil jeg virkelig gerne se - er sikker på du ser hammer skøn ud  Hvad uge er du efterhånden i nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

ønskebørn74

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

nåh hihi ihh den vil jeg virkelig gerne se - er sikker på du ser hammer skøn ud  Hvad uge er du efterhånden i nu?

23+1... 

Anmeld

27. august 2013

Guldet

ønskebarn74 skriver:

23+1... 

ihh det går også stærkt søde ;-) hvornår er du nu sat til? så er der ikke mange uger i mellem os :-) Jeg er sat til den 2 dec. men hvis min moderkage ikke har flyttet sig - skal til scanning når jeg er i uge 30 . Så skal jeg nok have kejsersnit også blir det et novemberbarn

Anmeld

27. august 2013

Lykke:)

oki - føler mig bare kæmpe! Og en spurgte om jeg var sikker på det ikke var trillinger jeg ventede !

Der er så stor forskel på gravide maver, jeg synes også min er lidt stor, men det er helt perfekt til mig - ifølge min jordemoder

Anmeld

27. august 2013

ønskebørn74

ihh det går også stærkt søde ;-) hvornår er du nu sat til? så er der ikke mange uger i mellem os :-) Jeg er sat til den 2 dec. men hvis min moderkage ikke har flyttet sig - skal til scanning når jeg er i uge 30 . Så skal jeg nok have kejsersnit også blir det et novemberbarn

23/12 og skal sættes igang ca 14 dage før.. 

Anmeld

27. august 2013

mrhl

Hey Piger..

Vil lige høre jeres ærlige meninger.. Men synes I at maven er stor af at kun være i uge 26? (godt nok andengangsgravid)

Nææh, synes den er fin
Vi er lige langt henne... Og jeg ville ønske min var ligeså stor som din

Anmeld

27. august 2013

Leth

Hvor er du sød! og sikke en skøn mave du har - den sidder da bare perfekt.. ! hihi ja man kan hurtigt komme til at ligne et telt, hvis det ikke er en trøje der sidder til

Tak skal du have  Det var sødt sagt Man kan hurtigt komme til at føle sig klumpet og stor - men det er vi jo ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.