Væske på ørene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

Sille

freja har væske på det ene øre og har idag været så ked og haft mnage smerter i øret.. vi har givet hende panodil som hjalp rigtig godt..
Hun sover helt enormt dårligt.. vågner mere end en gang i timen og i nat skreg hun derudover i halvanden time..

Vi har lige været ved lægen igen og de siger bare vi skal til tjek igen om en måned..8(

hvad gør i andre med væske på ørene.. vi kan jo ikke blive ved med at give panodil... og kan da ikke overskue at det bare skal gå væk selv og vi skal blive ved med at se tiden an hvis hun (og os) ikke får nattesøvnen og har smerter og er ked..

Kan man give penicillin for væske på ørene?? Og har nogen haft børn der hvor det er gået væk af sig selv???

Kan man have mellemørebetændelse UDEN feber...

Lægen gad ikke kigge hende ordentlig i ørene fordi hun syns ikke hun skulle have penicillin selvom hun var rød på trommehinden fordi hun "kun" havde 38 i feber...

Sysn det var lidt mærkeligt.... hva siger i??

Nå.. langt indlæg.. men det er hårdt med sådan en lille skrige-ballon der har det skidt og når man oven i købet ikke får sovet...8(

-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Rasmine

Ét godt råd:
Få en tid ved ørelægen!
Du behøver ingen henvisning.
Vores egen læge "trak" også tiden dengang. Og konstant havde hun ondt.

Hæv hovedgærdet på sengen.

ØV, føler med Jer!
Stakkels Freja!!!!!!!!!

Mette - med Mille-ørebarn...

Anmeld

21. marts 2008

Loggidut

ÅHHH, HVIS JEG IKKE SVARE RIGTIGT NU...SÅ MÅ DU IKKE SLAGTE MIG...VEL.

HOV CAPS...

men møb kan tages med penecilin, hvor i mod væske nok enten skal forsvinde af sig selv, eller også tages med dræn...

jeg ville nok ringe til lægen på mandag og få en grundig snak med ham/hende, så du forstår hvordan du kan/ bør behandle Freja.

det er ikke sjovt at sidde med et barn på den måde, men er der ikke noget med at væsken trykker så det giver smerter? hvad med at hæve hovedenden lidt på ehndes seng?

knus fra sloggi...som ønsker jeg god bedring

Anmeld

21. marts 2008

Loggidut

1 2 3 bacon, du skylder mig en rød sodavand

Anmeld

21. marts 2008

Sille

Jeg har hævet hendes seng.. det hjælper ikke rigtig..

Skal man ikke have en henvisning til ørelæge, det troede jeg???

Hvad med om man kan have mellemørebetændelse med "kun" 38 i feber....??????
Det mente lægen ikke.. men ivf... var det ikke dig der havde oplevet det???

-Sille - der håber på en god nat

Anmeld

21. marts 2008

Loggidut

Sille skriver:

søde Sille, mine drenge har aldrig haft feber eller gener af møb, men alligevel har de været ørebørn...de har begge fået dræn...så det kan sagtens lade sig gøre at man har møb uden feber!

Anmeld

21. marts 2008

Rasmine

Sille skriver:

Nej, ingen henvisning.
Men der er garanteret LAAANG ventetid. Det er der her i Viborg, hvis ikke man er inde i varmen.

Anmeld

21. marts 2008

Sille

så bestiller jeg en tid efter påske.. hun skal ik gå og have så ondt..
takker...:)

Anmeld

22. marts 2008

ivfmarie

Fucking ører! >( Ring til ørelægen - fortæl hvor længe det har stået på, og få dræn! Både Malte og Freja har haft MØB uden feber. Men jeg vil give lægen ret... uden feber kan det faktisk til ordnes uden penicillin. Man skal kun give penicillin hvis det er strengt nødvendigt. Ellers risikerer man jo at lave resistente baktusser - og dem vil vi ikke ha! 8( Men stakkels stakkels Freja, og stakkels stakkels hendes forældre :'( Prøv at give hende lidt varmt kamillethe når hun vågner om natten - det lindrer lidt. Her i huset er ungerne ved at være kamilloholics ;) God bedring og god påske Marie - med 1½ ørebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.