Maven uge 12+0 - 2 barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.617 visninger
9 svar
15 synes godt om
26. august 2013

MIWULA

Så er der gået endnu en uge og det er på fredag vi skal til nf hihi kan næsten heller ikk vente mere. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Frk. Petersen

MIWULA skriver:

Så er der gået endnu en uge og det er på fredag vi skal til nf hihi kan næsten heller ikk vente mere. 

Hvor er din mave altså flot! Og uuuh hvor spændende med NF! Det er altså bare så stort når man ser sin lille guldklump

Anmeld

26. august 2013

MIWULA

Frk. Petersen skriver:

Hvor er din mave altså flot! Og uuuh hvor spændende med NF! Det er altså bare så stort når man ser sin lille guldklump

Hihi tusind tak det er jeg glad for at høre. Ja det er nemlig så. 

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

MIWULA skriver:

Hihi tusind tak det er jeg glad for at høre. Ja det er nemlig så. 

Det var så lidt Vi skal til kønsscanning i næste uge, glæder mig bare til at se min lille pus igen

Anmeld

26. august 2013

MIWULA

Frk. Petersen skriver:

Det var så lidt Vi skal til kønsscanning i næste uge, glæder mig bare til at se min lille pus igen

Ihh hvor dejligt. Det glæder jeg mig også til. Har i købt en scanning ?

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

MIWULA skriver:

Ihh hvor dejligt. Det glæder jeg mig også til. Har i købt en scanning ?

ja vi har på en privatklinnik i kbh c.. Det er dog kun en 2D som koster os 400,- vi hellere vil vente med en 3D eller 4D scanning til vi er lidt længere henne..

Anmeld

26. august 2013

MIWULA

Frk. Petersen skriver:

ja vi har på en privatklinnik i kbh c.. Det er dog kun en 2D som koster os 400,- vi hellere vil vente med en 3D eller 4D scanning til vi er lidt længere henne..

God ide. Hvor langt er du henne? Jeg fik kønsscanning med 3D da jeg ventede min søn i uge 16 og ja det var fedt men vil dog ikk bruge så mange penge på det igen denne her gang. Der blir det nok bare 2D kønsscanning. 

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

MIWULA skriver:

God ide. Hvor langt er du henne? Jeg fik kønsscanning med 3D da jeg ventede min søn i uge 16 og ja det var fedt men vil dog ikk bruge så mange penge på det igen denne her gang. Der blir det nok bare 2D kønsscanning. 

Jeg er idag i uge 14+1 men 15+3 når vi skal til scanning. Det er jo også helt fint, tror det har meget at sige at det er ens første

Anmeld

26. august 2013

MIWULA

Frk. Petersen skriver:

Jeg er idag i uge 14+1 men 15+3 når vi skal til scanning. Det er jo også helt fint, tror det har meget at sige at det er ens første

Okey ja det har det helt bestemt også og i skal også glæde jer for det er self noget helt andet end en alm scanning.  

Anmeld

27. august 2013

Frk. Petersen

MIWULA skriver:

Okey ja det har det helt bestemt også og i skal også glæde jer for det er self noget helt andet end en alm scanning.  

Det gør vi også meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.