hurrahurrahurra! stadig ingen tegn.. ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
13 svar
6 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

stadig ingen symptomer.. er jeg mon en af de heldige!

- jeg er 8+3..

jeg har kun haft morgen kvalme inden morgenmad.. men den har fortaget sig.. og ja.. tisser kun meget fordi jeg har så tør mund hele tiden..

og træt heden.. men ellers er der ikke mere og hente her? ..

andre der har det ligeledes føler mig helt alene om de manglede symp..

mvh den nysg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

L&V

Anonym skriver:

- jeg er 8+3..

jeg har kun haft morgen kvalme inden morgenmad.. men den har fortaget sig.. og ja.. tisser kun meget fordi jeg har så tør mund hele tiden..

mvh den nysg

Det lyder da dejligt hvis det fortsætter...

Men den med at tisse fordi du har tør mund må du lige forklare for den sætning giver sjove billeder;-)

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det lyder da dejligt hvis det fortsætter...

Men den med at tisse fordi du har tør mund må du lige forklare for den sætning giver sjove billeder;-)

haha.. ja kan godt se..

men ja.. min læge siger det er en af symp

jeg har konstant tør mund.. og tørsig hele tiden.. hvilket så resultere i at jeg tisser hver anden time om natten og ofte hele tiden om dagen..

Anmeld

26. august 2013

lineog4

4 graviditeter og aldrig haft kvalme.... Lidt ondt her og der men intet at skrive hjem om - kun i sidste graviditet hvor jeg troede jeg var blevet for gammel  Men havde blærebetændelse... Kunne drøne rundt til sidste dag hver gang og ja er bare født til at være gravid - griner... Nyd det...!

line

Anmeld

26. august 2013

Mie89

Jeg er 7+4, og udover at jeg har ekstremt ømme bryster (kan kun sove på ryggen for tiden) så har jeg det også bare rigtig godt!  Jeg har døjet med kvalmen et par dage og er selvfølgelig også meget træt - men det virker ikke til at være meget, i forhold til hvad man ellers høre om 

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Jeg er 7+4, og udover at jeg har ekstremt ømme bryster (kan kun sove på ryggen for tiden) så har jeg det også bare rigtig godt!  Jeg har døjet med kvalmen et par dage og er selvfølgelig også meget træt - men det virker ikke til at være meget, i forhold til hvad man ellers høre om 

mine bryster er dårligt så ømme længere.. det er ved at fortage sig! skønt skønt skønt!

min baby er 2 cm idag!

har fundet et billede på hvordan den kan se ud! åååh kært!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2013

CroQuis

Anonym skriver:

- jeg er 8+3..

mvh den nysg

Havde det på samme måde 

Et par uger med lidt kvalme inden morgenmaden, og ellers træthed - og jeg har ikke haft andre symptomer end det, udover ligamentsmerter selvfølgelig 

Anmeld

27. august 2013

Mie89

Anonym skriver:

mine bryster er dårligt så ømme længere.. det er ved at fortage sig! skønt skønt skønt!

min baby er 2 cm idag!

har fundet et billede på hvordan den kan se ud! åååh kært!

Årh jeg glæder mig så meget til NF scanningen hvor jeg endelig kan få min lille spire at se og høre!  Har du været til scanning, eller må du også vente? 

Anmeld

27. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde heller ingen symtomer uden mine graviditetet - udover træthed. Jeg fik heller ingen sære vaner

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Årh jeg glæder mig så meget til NF scanningen hvor jeg endelig kan få min lille spire at se og høre!  Har du været til scanning, eller må du også vente? 

jeg må også vente ååh det er ulideligt!

men der ikke lang tid nu! det er i septemper jeg skal scannes wee! tralalalal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.