26+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
5 svar
4 synes godt om
26. august 2013

NovemberBaby2013

Nu er der kun 98 dage til termin! . Synes godt nok tiden flyver! Bortset fra lidt problemer med maven, elsker jeg at være gravid, men nu slutter det jo snart . Det gode er jo så, at jeg snart har min prinsesse i armene! . Pt. er hun meget aktiv, både med møven rundt, men også spark. I fredags var vi til 2. lægebesøg, alt så fint ud. Dog skal jeg jo have taget blodprøve, så vi kan se om hun er rhe. neg. ligesom mig.. På fredag (26+4) står den på 2. JM besøg. Vægten siger nu +10 kg. Håber dog ikke jeg forsætter med at tage et kilo på om ugen, så bliver jeg da en hel flodhest . Håber i andre har det godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Nu er der kun 98 dage til termin! . Synes godt nok tiden flyver! Bortset fra lidt problemer med maven, elsker jeg at være gravid, men nu slutter det jo snart . Det gode er jo så, at jeg snart har min prinsesse i armene! . Pt. er hun meget aktiv, både med møven rundt, men også spark. I fredags var vi til 2. lægebesøg, alt så fint ud. Dog skal jeg jo have taget blodprøve, så vi kan se om hun er rhe. neg. ligesom mig.. På fredag (26+4) står den på 2. JM besøg. Vægten siger nu +10 kg. Håber dog ikke jeg forsætter med at tage et kilo på om ugen, så bliver jeg da en hel flodhest . Håber i andre har det godt

Den er rigtig fin Og vildt at det går så stærkt! Jeg synes ikke det er længe siden, du skrev til mig at min graviditet nok skulle gå, efter jeg havde mistet - og der skulle du vidst til nakkefold

Anmeld

26. august 2013

NovemberBaby2013

Det passer nok meget godt . Tiden går godt nok også stærkt! . Du er jo 18+. Du er jo allerede halvvejs lige om lidt!

Anmeld

26. august 2013

asff

Det passer nok meget godt . Tiden går godt nok også stærkt! . Du er jo 18+. Du er jo allerede halvvejs lige om lidt!

Ja ;D Men er SÅ glad for, du fik ret - det virker bare, slet ikke længe siden

Anmeld

26. august 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Ja ;D Men er SÅ glad for, du fik ret - det virker bare, slet ikke længe siden

Det også dejligt! Du fortjente det godt nok også! - Nej præcis! Tiden flyver bare helt sindssygt!

Anmeld

26. august 2013

asff

Det også dejligt! Du fortjente det godt nok også! - Nej præcis! Tiden flyver bare helt sindssygt!

Årh tak  Og i lige måde, det var også på tide, i fik en blivende spireMen SKØNT at tiden flyver, så er der kortere tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.