Naturlig fødsel før igangsættelse??:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
1 svar
1 synes godt om
26. august 2013

WonderMOM

Hejsa skønne damer

Som nogle af jer ved er jeg jo høj gravid og har termin d. 04/09 meeeeen pga min gravidtetssukkersyge få jeg heldigvis ikke lov til at går over tid prinsessen har det skønt så derfor skal jeg sættes igang til termin.. Har hørt endel om igangsættelsen og vil helst gerne føde selv.. Så er der nogle af jer der ved hvordan jeg gør det narturligt før termin?? Endtil videre har jeg prøvet at hygge med den kommende farmand, lange gårture, let rengøring, går op og ned af trapper uden held, er startede med at går 2timer om dagen for 3dag idag, har meget plukveer, maven bliver hård og få nogle små mens lignende smerter og ondt i lænden også er det bare det. Selvom det er MEGET hård/smertefuldt for mine hævede fødder er det utroligt hvad kroppen kan udholde for den længe ventede prinsesse...... Såååå del gerne de mirakler i opnået og hvordan før igangsættelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

baby012

Desværre ingen gide råd, gik over tid 41+0 med min datter, og 41+3 med min søn, kom til igangsættelsen med min søn, efter en 7 km. Lang gå tur dagen før, efterfulgt af en hel ananas, og så sove lidt.. Nå, men kom til igangsættelsen og var SÅÅÅÅÅÅ- nervøs ! ville simpelthen gøre ALT for at undgå ve-drop eller en ballon udvidelse.. 

Da jeg så kommer ind, viser det sig at jeg er tre cm åben 

de tager vandet, og veerne vælter bare ind efter 5 minutter så han var nok kommet relativt hurtigt selvom vandet ikke var blevet taget!!  

vi var hurtigt tilbage på sygehuset, jeg ville ingen smertestillende have, og kom i bad, 4 timer efter - kom min lille dreng til verdenen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.