Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har haft de ledeste ligamentssmerter i nat, så slemt at jeg vågnede klokken 4:30 og bare ikke kunne sove pga. smerterne. jeg er overbevist om at mine mave er vokset lidt!!!! Jeg glæder mig til at se rigtig gravid ud !!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne1989 skriver: Jeg har haft de ledeste ligamentssmerter i nat, så slemt at jeg vågnede klokken 4:30 og bare ikke kunne sove pga. smerterne. jeg er overbevist om at mine mave er vokset lidt!!!! Jeg glæder mig til at se rigtig gravid ud !!!!
Det kan da godt være der er kommet en lille bitte bule? Det er nok noget du bedst selv kan føle. Men du skal nok få en gravid mave
asff skriver: Det kan da godt være der er kommet en lille bitte bule? Det er nok noget du bedst selv kan føle. Men du skal nok få en gravid mave
Jeg er da slet ikke i tvivl! Uanset hvordan og hvorledes, er det vigtigste jo at vingummibamsen har det godt derinde ved godt der ikke er sket det heeelt store :p, (nu skal man også være ærlig over for sig selv, ikk'?) haha.. Men kan som du siger godt selv se og mærke forskel
Marianne1989 skriver: Jeg er da slet ikke i tvivl! Uanset hvordan og hvorledes, er det vigtigste jo at vingummibamsen har det godt derinde ved godt der ikke er sket det heeelt store :p, (nu skal man også være ærlig over for sig selv, ikk'?) haha.. Men kan som du siger godt selv se og mærke forskel
Ja det vigtigste er at den har det godt (og lige en fejl; jeg sagde at du nok skulle få en gravid mave; det har du jo allerede) Nu er jeg selv rimelig 'stor' af en førstegangs at være. Men tror du skal regne med, at det LIGE PLUDSELIG rykker vildt
asff skriver: Ja det vigtigste er at den har det godt (og lige en fejl; jeg sagde at du nok skulle få en gravid mave; det har du jo allerede) Nu er jeg selv rimelig 'stor' af en førstegangs at være. Men tror du skal regne med, at det LIGE PLUDSELIG rykker vildt
Du er heldig!!! Hihihi, ja, det må næsten være en gravid mave, når der er en lille blyb derinde som laver store rejehop! helt enig! Jeg tror også at det kommer meget lige pludseligt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128