Tegn på fødsel eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

Igår havde jeg mere eller mindre konstant spændt/hård mave(snakker ikke om afføring), samt rimelig øm lænd. Igår aftes begyndte jeg så at få kvalme, og har de sidste to dage følt mig rastløs i kroppen og alligevel været træt i hele kroppen.

Jeg har fortsat de samme symptomer igen idag, dog får jeg også ind imellem ondt i maven ligesom når man har diarre, bare uden diarren.

Andre der har oplevet dette?

Jeg er idag 32+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Igår havde jeg mere eller mindre konstant spændt/hård mave(snakker ikke om afføring), samt rimelig øm lænd. Igår aftes begyndte jeg så at få kvalme, og har de sidste to dage følt mig rastløs i kroppen og alligevel været træt i hele kroppen.

Jeg har fortsat de samme symptomer igen idag, dog får jeg også ind imellem ondt i maven ligesom når man har diarre, bare uden diarren.

Jeg er idag 32+0

++ han har været meget mere aktiv i maven både igår og idag end han plejer. Mærker ham sparke/vende sig flere gange i løbet af en time.

Anmeld

26. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg er idag 32+0

sådan har jeg det nu med tvillinger, og er kun 24+2 så håber jeg da bestemt ikke

måske det er fordi baby fylder lidt mere og derfor trykker lidt på det hele ???

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

sådan har jeg det nu med tvillinger, og er kun 24+2 så håber jeg da bestemt ikke

måske det er fordi baby fylder lidt mere og derfor trykker lidt på det hele ???

Ja det kan jeg godt se. Han må også meget gerne blive derinde lidt endnu.

Jeg håber bare det er derfor, altså at han fylder mere, det var bare rart at vide om man var ene om problemet eller om andre har været det igennem ;-)

Så satser jeg på at om ikke andet det så "bare" er noget influenza lignende noget der er over mig. Selvom jeg da helst vil være fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.