nogle gode råd om sindsyg kvalme og opkastninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

...,

Jeg har også kvalme konstant, du skal sørge for at spise, prøv små måltider.. Spis lige præcis hvad du har lyst til lige nu
Om morgnen drikker jeg mælk, evt lidt saftevand.. Alt andet ryger op med det samme.. Brød er også et hit, rundstykke til morgen og rugbrød resten af dagen

Prøv dig frem.. min læge har sagt at det er vigtigt at spise og drikke, selvom du kaster det op, bliver lidt af det som regel stadig i maven.. Jeg plejer at kunne spise lidt med det samme igen ( eller rettere tvinger mug selv til det)

Har desværre ingen mirakel kur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
MorVita skriver:

Zoneterapi er ikke nåle.... Det er "massage" under fødderne.... Google det evt..... 

Okay tak det kunne da godt være jeg skulle prøve det så :-)

Anmeld

26. august 2013

anna111

Februar-Baby<3 skriver:

Jeg har også kvalme konstant, du skal sørge for at spise, prøv små måltider.. Spis lige præcis hvad du har lyst til lige nu
Om morgnen drikker jeg mælk, evt lidt saftevand.. Alt andet ryger op med det samme.. Brød er også et hit, rundstykke til morgen og rugbrød resten af dagen

Prøv dig frem.. min læge har sagt at det er vigtigt at spise og drikke, selvom du kaster det op, bliver lidt af det som regel stadig i maven.. Jeg plejer at kunne spise lidt med det samme igen ( eller rettere tvinger mug selv til det)

Har desværre ingen mirakel kur

Okay tak plejer nu osse at få en smule æbeljuce og et stykke rastet brød ned her om morgrn men det har jeg bare ikke kunne idag men jeg må jo bare fortsætte med at tvinge mig selv til at spise

Anmeld

26. august 2013

MorVita

anna111 skriver:

Okay tak det kunne da godt være jeg skulle prøve det så :-)

Hvor kommer du fra?

Anmeld

26. august 2013

anna111

MorVita skriver:

Hvor kommer du fra?

Jeg kommer fra nordfyn

Anmeld

26. august 2013

MorVita

anna111 skriver:

Jeg kommer fra nordfyn

Synd det ikke er tættere på.... Men i har helt sikkert også nogen dygtige zoneterapeuter på fyn 

Anmeld

26. august 2013

Krussedulle

anna111 skriver:

Uuu ja er 6+4 idag og har haft let kvalme men de sidste dage har jeg haft meget halsbrand og har kastet op men idag slår sku de andre dage har det af helvede til måtte løbe ud og kaste vildt op til morges og det gjorde sinsyg ondt i maven da jeg ikke have spist noget endnu så der kom ikke noget med op. har kvalme dagen lang

Nogle der har et par gode råd der hjælper for jer?

Har stadig ikke ture at spise noget endnu...

Jeg kastede op 16 gange dagligt! Røg ind og ud af sygehuset pga væskemangel..

Fik ondansetron/zofran, de hjalp mig rigtig meget!!

Anmeld

26. august 2013

mrhl

anna111 skriver:

Uuu ja er 6+4 idag og har haft let kvalme men de sidste dage har jeg haft meget halsbrand og har kastet op men idag slår sku de andre dage har det af helvede til måtte løbe ud og kaste vildt op til morges og det gjorde sinsyg ondt i maven da jeg ikke have spist noget endnu så der kom ikke noget med op. har kvalme dagen lang

Nogle der har et par gode råd der hjælper for jer?

Har stadig ikke ture at spise noget endnu...

Jeg kastede op mellem 5 og 10 gange i løbet af dagen fra uge 6 til omkring uge 18! Jeg vil nødigt være lyseslukker, men ingen af de råd man kan finde rundt omkring hjalp på mig. Har dog ikke prøvet zoneterapi og akupunktur eller lignende.
Men jeg kan i hvert fald skrive under på at det er vigtigt at sørge for at spise og drikke selvom man ved det højst sandsynligt kommer op igen, hurtigt. Det er virkelig vigtigt at få lidt ned alligevel. Jeg blev i hvert fald rigtig dårlig nogle gange hvis jeg ikke fik spist og drukket ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.