Helly Hansen flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2013

forår

Hej de damer

Jeg synes selv at jeg har gjort et godt købt. Jeg har købt en HH flyverdragt med spar 50% i Ønskebørn.....men nu er jeg blevet i tvivl....

Jeg kan kun finde dårlige anmeldelse på nette af HH flyverdragter, dog er de alle af ældre dato..

Men er der nogen af jer som har erfaring med disse flyverdragter? både gode og dårlige.

Det er denne her, dog i en anden farve.

main

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

linesa

forår skriver:

Hej de damer

Jeg synes selv at jeg har gjort et godt købt. Jeg har købt en HH flyverdragt med spar 50% i Ønskebørn.....men nu er jeg blevet i tvivl....

Jeg kan kun finde dårlige anmeldelse på nette af HH flyverdragter, dog er de alle af ældre dato..

Men er der nogen af jer som har erfaring med disse flyverdragter? både gode og dårlige.

Det er denne her, dog i en anden farve.

main

jeg bruger HH til min søn. Han er meget aktiv og meget ude. Det er det bedste jeg endnu har haft. han er varm og tør, og tøjet tørre hurtigt after vask. Vil til hver en tid foretrække det frem for fx Hummel. Det er fuldt ud  samme niveau som reima.

Anmeld

1. december 2013

forår

linesa skriver:

jeg bruger HH til min søn. Han er meget aktiv og meget ude. Det er det bedste jeg endnu har haft. han er varm og tør, og tøjet tørre hurtigt after vask. Vil til hver en tid foretrække det frem for fx Hummel. Det er fuldt ud  samme niveau som reima.

Tak for dit svar men jeg endte faktisk me at bytte den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.