Min chi klør sig helt vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

baby012

lyder som fodder allergi  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Moar2011

Wish-Baby skriver:

Hej alle sammen

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her.

Min Chi tæve på 5 år klør sig som en sindsyg, men der er ingen lopper Hun er tjekket igennem fra hovede til r*v mildt sagt, men hverken lopper eller æg 

Hun klør og "bider" sig som hvis der var lopper, og har efterhånden får lavet hul nogen steder på sig selv pga, det 

Hun er blevet sprøjet med de der priketter (staves) mod lopper for 3 uger siden, hun har været i bad med loppe-shampoo og anti kløre shampoo men intet hjælper, jeg er efter hende når hun gør det det, så hun ikke gør det værre end det er.

Men aner snart ikke mine levende råd mere, og har ondt af min lille pige for det er tydeligt det irretere hende, men inden jeg kontakter Dr.dyr i morgen ville jeg bare høre om nogen af jer havde prøver noget ligne eller havde nogen forslag til hvad jeg kan gøre ??

Allergi ??
Min søsters Chihauhau har været mød agtigt det samme igennem med hendes hund..

Anmeld

26. august 2013

2721

Min gamle hund begyndte også pludselig og klø og bide sig selv til blods, samtidig med at han gik fra at være jordens roligste hund, til at udvise aggressiv adfærd, efter 2 måneder ca og utallige dyrlæge besøg, fandt de ud af han havde fået en svulst i hjernen og han blev afliver
Regner ikke med det er det jeres fejler, men skynd du sig til dyrlægen i morgen.

God bedring

Anmeld

26. august 2013

B&J

fandt du ud af noget???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.