Mine mmf kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

__

Sikke fantastisk med en kageklub!!!

Så vil jeg også lige have lov at flashe mine MMF kager.

1) Lagkage til Lærkes 2 års fødselsdag. Bier på blomstereng. Med Hindbærmousse og hvid chokoladecreme

2) Anden lagkage til Lærkes 2 års fødseldag. Skildpadde på lilla planet. Med Skildpaddecreme

3) Prinsesselagkage til afskedshygge i dagplejen. Med hvid chokoladecreme og hindbærmousse (glemte at smøre kagen op med smørcreme før MMF, så den blev lidt bulet :-( øv)

4) Hurtig fredagshygge-lagkage til dagplejen, med creme og banan og flødeskumskanter. Og lærkes store idol KITTY!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

3rollinger

Wouw, hold op de er flotte.

jeg faar vildt lyst til selv at proeve :-) I er bare saa fantastiske til det kagepynteri.

Anmeld

16. juli 2009

Stumpen

Trina skriver:

Wouw, hold op de er flotte.

jeg faar vildt lyst til selv at proeve :-) I er bare saa fantastiske til det kagepynteri.

Hvor sjovt søde, for jeg får den modsatte lyst -ikke at prøve, det ser simpelthen for svært ud til min tålmodighed (og den er ikke stor og min datter har en magen til mig , så om nogle år sender jeg hende nok på et fly ned til dig  )

Anmeld

16. juli 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Hvor sjovt søde, for jeg får den modsatte lyst -ikke at prøve, det ser simpelthen for svært ud til min tålmodighed (og den er ikke stor og min datter har en magen til mig , så om nogle år sender jeg hende nok på et fly ned til dig  )

Jeg har simpelthen taenkt mig at kaste mig ud i det til mine ungers foedselsdag. Saa kan du jo altid se om Mathilde skal udsaettes for det til den tid

Hun skal ihvertfald vaere velkommen.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.