Børnenes dag i Skoringen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. august 2013

Capri Sonne

Jeg har hørt at det er i næste uge

Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan få termostøvler der sammen med alm sko? Og er det kun Skofus der sælges med dette tilbud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

De3Guldklumper

Capri Sonne skriver:

Jeg har hørt at det er i næste uge

Er der nogen der kan fortælle mig om jeg kan få termostøvler der sammen med alm sko? Og er det kun Skofus der sælges med dette tilbud?

Jeg ved ikke om det er i næste uge men her i efteråret plejer det at være termostøvler og vinterstøvler der er på bud og ikke alm sko. Det plejer at være skofus.

Anmeld

25. august 2013

Capri Sonne

Pylle3 skriver:

Jeg ved ikke om det er i næste uge men her i efteråret plejer det at være termostøvler og vinterstøvler der er på bud og ikke alm sko. Det plejer at være skofus.

Jeg snakkede med dem i butikken og det er i næste uge

Hmm okay jeg mangler ikke begge dele, tror du man må dele tilbuddet med en veninde?

Anmeld

25. august 2013

Dot D

Sidste gang købte vi til begge unger, og det var ikke kun Skofus, men også andre mærker, vi kunne vælge i mellem

Anmeld

25. august 2013

Capri Sonne

Dot D skriver:

Sidste gang købte vi til begge unger, og det var ikke kun Skofus, men også andre mærker, vi kunne vælge i mellem

Okay det lyder godt

Ved du om man eksempelvis kan købe vinterstøvler/termostøvler og et par sko?

Anmeld

25. august 2013

Dot D

Capri Sonne skriver:

Okay det lyder godt

Ved du om man eksempelvis kan købe vinterstøvler/termostøvler og et par sko?

Altså nu var det i foråret, og vi købte sko til den ene og sandaler til den anden, så det tror jeg sagtens du kan, hvis de har dem 

det her var jo både to forskellige slags og to forskellige størrelser, så hvorfor ikke

Anmeld

25. august 2013

Capri Sonne

Dot D skriver:

Altså nu var det i foråret, og vi købte sko til den ene og sandaler til den anden, så det tror jeg sagtens du kan, hvis de har dem 

det her var jo både to forskellige slags og to forskellige størrelser, så hvorfor ikke

Tak for svar, jeg må derind og lure sidst på ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.