Yurie skriver:
Hvor er den flot.
hvordan har du lavet den?
jeg vil gerne lave en folkevogns boble, på samme måde, men jeg er total uerfaren med at lave sådan nogle kager.
Mange tak

Jeg bagte en hel masse kage = en STOR bradepande. Den skar jeg over på midten, så jeg havde to lige store stykker, dem delte jeg så på midten, og lagde alle fire lag ovenpå hinanden.
Så skar jeg den løseligt ud i hånden, så den så lidt deform ud, da der jo skulle fyld i mellem lagene, måtte den ikke være "korrekt" i kagen alene.
Så kom jeg fyldet i, og satte den på køl til det havde sat sig lidt, så smurte jeg den op, og så på køl igen.
Da den var godt kold, lagde jeg fondanten på og begyndte at forme bilen færdig med fingrene og diverse redskaber. Jeg måtte have den i min Brugs´s køleskab, da den ikke kunne være i et almindeligt, hi hi, så der var noget renden frem og tilbage samt pakken ud og pakken ind.
Hjulene er lavet af romkugle, som igen er lavet af de sidste chokoladekagerester
Så pyntede jeg den med sølvfarvet dust, det kunne jeg desværre ikke få helt jævnt, derfor ser bilen lidt bulet ud, uden den faktisk er det, på med vinduer, spejle og nummerplade, og så var den klar
Håber det var forholdsvis forståeligt, ellers må du spørge igen... 
Hvis det er, så findes der en form til en bilkage, den kan ret nemt laves til en boble, når den er bagt... Det er så en fast kage, men den kan jo udhules og fyldes med et fyld inden den pyntes...