At bo sammen med en ryger som gravid x-ryger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2013

Anonym trådstarter

FÅRK! Jeg syntes det er svært, da vi startede PB stoppede jeg med at ryge, da dette barn helt igennem er et ønskebarn og jeg ville jo gøre alt for at passe godt på baby!

Jeg er nu i uge 32 og har igennem hele graviditeten røget 3 hiv af en smøg (eksamen kan give mig total dårlige nerver, ja undskyldning er der nok af)

MEN det var de 3 hiv af en enkelt smøg og det var det! da var jeg i ca i uge 18-19 stk.

Manden er ryger, og der er selvfølgelig total rygeforbud i huset og omkring ungerne, MEN jeg ved jo godt hvad han skal når han går ud

Nu er jeg som sagt i uge 32 og det eneste jeg tænker på er: "baaare li et par hiv"

Bare man kunne blive fri for de tankerne, for det noget fis! Jeg har ikke trangen men for f*nden hvor har jeg lysten...... ARGH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

FÅRK! Jeg syntes det er svært, da vi startede PB stoppede jeg med at ryge, da dette barn helt igennem er et ønskebarn og jeg ville jo gøre alt for at passe godt på baby!

Jeg er nu i uge 32 og har igennem hele graviditeten røget 3 hiv af en smøg (eksamen kan give mig total dårlige nerver, ja undskyldning er der nok af)

MEN det var de 3 hiv af en enkelt smøg og det var det! da var jeg i ca i uge 18-19 stk.

Manden er ryger, og der er selvfølgelig total rygeforbud i huset og omkring ungerne, MEN jeg ved jo godt hvad han skal når han går ud

Nu er jeg som sagt i uge 32 og det eneste jeg tænker på er: "baaare li et par hiv"

Bare man kunne blive fri for de tankerne, for det noget fis! Jeg har ikke trangen men for f*nden hvor har jeg lysten...... ARGH

Hmm nu har jeg aldrig røget så jeg ved ikke hvordan det føles, men helt ærligt hvis i er sammen om pb kunne han så ikke også stoppe, det er jo det bedste for alle især baby, det er jo den perfekte anledning til at stoppe med sådan en uvane 

Dernæst vil jeg rose dig, du er en sej pige som har gjort det helt rigtige, jeg syntes gravide som ryger er så uansvarlige   

Monica 39+4 

Anmeld

25. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg faktisk det er møg tarveligt af din mand han ikke også stopper med at ryge!

Jeg synes i forvejen det var pisse hamrende svært at stoppe da jeg blev gravid, det havde da slet ikke gjort det bedre hvis min kæreste fortsat røg!

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Vi er enige! Det er så øv han ikke vil stoppe, men jeg kan heller ikke tvinge ham.

Han ryger ikke i nærheden af mig eller vores børn,men hold op hvor er det svært at lade være

Jeg siger gentagende til mig selv; DET NOGET FIS!

Trangen er væk, men hvordan får man liiiiii lysten væk???

Anmeld

25. august 2013

wamse

Jeg røg i 17 år, og holdt op den dag jeg smed mine p-piller, for at ville gå igang med at producere en efternøler

Min mand (nu eksmand) kunne så ikke stoppe, men jeg har ikke røget siden, og det er 8 år siden nu.

men jeg skal så sige, at jeg stadig kan få lyst til en smøg

Jeg synes det er skide flot, at du hænger i

Anmeld

25. august 2013

Michelle88

Kan godt forstå hvis det er svært for dig.. Da jeg blev gravid stoppede jeg med at ryge og min mand stoppdde ca. en måned efter, men havde ikke lyst til at ryge da jeg synes at han lugtede forfærdelig når han havde røget... Men nu hvor jeg har født og må drikke alkohol igen, tør jeg ikke tage en øl, da øl og smøger hænger sammen for mig :/

Anmeld

25. august 2013

ette1987

Puh den er hård når han ryger! Jeg holdt op da jeg ventede vores søn, men startede igen bagefter. Stoppede så da jeg fik to streger denne gang, og er nu 11+6, og røgfri. Men nøøøøøj jeg savner en cigaret! Trangen efter nikotinen er jo væk, men den der følelse der følger med en cigaret, og det pusterum den plejede give mig. Nøj jeg er stadig trængende!!!! Flot du holder i

Min kæreste var heldigvis 100% med på at stoppe, hvilket jo gør det meget nemmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.