Den er der sku, jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Ja, jeg er sku gravid. Det er helt vildt.
Jeg er lidt rundt på gulvet og jeg tror ikke at det er gået helt op for mig endnu, at jeg har en lille spire i maven.

Klinikken ringede i formiddags og sagde tillykke, den er positiv. Hcg på 484

Så bliver livet ikke mere skønt.

Jeg er sikker på at jeres hep og krydsede fingre hjalp!!!

yes yes yes
ej gud sidder helt med tåre i øjnene, hvor er det bare stort

KÆMPE KÆMPE stort tillykke

åhh hvor er det fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Putomanen

tweety2060 skriver:

Tillykke smukke, det er SÅ dejligt for Jer(L)

Tusind tak.
Det er lidt surrealistisk pludselig at sidde med en spire i maven, men hvor er det fantastisk

Anmeld

25. august 2013

Putomanen

B&J skriver:

ej hvor er det fantastisk stort tillykke med lille spiren i maven

Tusind tak, jeg er også helt bevæget

Anmeld

25. august 2013

esioul

Putomanen skriver:

Ja, det er helt vildt! Totalt uforståeligt.
4 år efter vi gik i gang og 8 forsøg efter er det lykkes. Det var åbenbart meget positivt, at jeg ikke havde noget symptomer

Det er så sejt.

Lykken kommer når man mindst venter det og det giver bestemt også mig håb for det lykkedes ligepludselig.

Elsker de her soltråle  historier.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg bliver så rørt  (på den gode måde)

Anmeld

25. august 2013

bobbles

Ringer klinikker nu om søndagen men tillykke :-)

Anmeld

25. august 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

yes yes yes
ej gud sidder helt med tåre i øjnene, hvor er det bare stort

KÆMPE KÆMPE stort tillykke

åhh hvor er det fantastisk

Åh, nu begynder jeg også at få tårer i øjnene når jeg tænker på, hvor glad du bliver på mine vegne

Tusind tusind tak, det er så mærkeligt at det pludselig er lykkes os, endelig. Men det er helt helt fantastisk

Anmeld

25. august 2013

Putomanen

esioul skriver:

Det er så sejt.

Lykken kommer når man mindst venter det og det giver bestemt også mig håb for det lykkedes ligepludselig.

Elsker de her soltråle  historier.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Jeg bliver så rørt  (på den gode måde)

Ja, det må man sige at den gør

Det er helt fantastisk endelig at være en der selv kan fortælle en solstrålehistorie
Jeg håber at du snart følgesedler mig!!!

Anmeld

25. august 2013

Putomanen

bobbles skriver:

Ringer klinikker nu om søndagen men tillykke :-)

Det er fordi jeg går på en privatklinik, som har åbent alle årets dage.

Mange tak

Anmeld

25. august 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Åh, nu begynder jeg også at få tårer i øjnene når jeg tænker på, hvor glad du bliver på mine vegne

Tusind tusind tak, det er så mærkeligt at det pludselig er lykkes os, endelig. Men det er helt helt fantastisk

Det gør mig såå inderligt glad når nogen som jer der bare har kæmpet en brav kamp gennem så mange år for at få jeres ønske opfyldt, kommer med sådan en skøn nyhed

åha hvor er det dog bare fantastisk., ihh guder du må love at opdatere med alt herinde haha

hvor kan jeg godt forstå dig, det er da en total underlig følelse, man kan ikke selv mærke nogen som helst forandring, og så man rent faktisk GRAVID
Og det er du, bare vent om 8 mdr sidder du højgravid og venter på jeres længe længe ønskede drømmebebs kommer ud og siger hej

Anmeld

25. august 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Det gør mig såå inderligt glad når nogen som jer der bare har kæmpet en brav kamp gennem så mange år for at få jeres ønske opfyldt, kommer med sådan en skøn nyhed

åha hvor er det dog bare fantastisk., ihh guder du må love at opdatere med alt herinde haha

hvor kan jeg godt forstå dig, det er da en total underlig følelse, man kan ikke selv mærke nogen som helst forandring, og så man rent faktisk GRAVID
Og det er du, bare vent om 8 mdr sidder du højgravid og venter på jeres længe længe ønskede drømmebebs kommer ud og siger hej

Det er sku også vildt at være gravid efter 4 års kamp og 8 forsøg

Jeg lover at opdatere lidt
Indtil videre står den på ts d. 16. september.

Jeg stormede også ud og købte nogle g-teste efter klinikken havde ringet. Jeg var lige nødt til at dobbelttjekke Der kom da også 2 flotte streger frem med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.