Ja som jeg har fortalt tidligere så havde min far jo fundet en anden. Det var dog ikke helt sikkert a de sku være sammen og alt det. Ja troede faktisk ik på det, da alt var helt normalt der hjemme hos mine forældre når vi kom på besøg. Men sku så derned idag og min mor fortæller a min far flyttede igår. Ham og hans nye dame vil altså være sammen. Han bor dog hos en kollega indtil videre, da hun jo også er gift og først skal til a fortælle hendes mand det nu.
Ja så fik jeg jo afvide a hendes børn er 5 og 8 år...åhhh gud...det kan jeg slet ik forholde mig til. Som det er lige nu, vil jeg jo aldrig i mit liv møde hende den nye, men er jo også meget vred og ked af det lige nu, så nu må vi se....Det jo en helt ny familie man skal til og forholde sig til.
Ej det bare så synd for min mor altså, hun er så ked af det, og ved sku ik hvad jeg skal gøre. Er selv meget dårlig til a vise følelser og tale om dem, så har svært ved a finde ud a vordan jeg skal være overfor hende og det hele...
Puha det bliver en hård tid, heldig vis ser vi rigtig meget frem til min lille søs kommer hjem fra 13 måneder i usa d 10 aug....bliver så dejligt...
Anmeld