Ny Familie...hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

NaFe

Ja som jeg har fortalt tidligere så havde min far jo fundet en anden. Det var dog ikke helt sikkert a de sku være sammen og alt det. Ja troede faktisk ik på det, da alt var helt normalt der hjemme hos mine forældre når vi kom på besøg. Men sku så derned idag og min mor fortæller a min far flyttede igår. Ham og hans nye dame vil altså være sammen. Han bor dog hos en kollega indtil videre, da hun jo også er gift og først skal til a fortælle hendes mand det nu.

Ja så fik jeg jo afvide a hendes børn er 5 og 8 år...åhhh gud...det kan jeg slet ik forholde mig til. Som det er lige nu, vil jeg jo aldrig i mit liv møde hende den nye, men er jo også meget vred og ked af det lige nu, så nu må vi se....Det jo en helt ny familie man skal til og forholde sig til.

Ej det bare så synd for min mor altså, hun er så ked af det, og ved sku ik hvad jeg skal gøre. Er selv meget dårlig til a vise følelser og tale om dem, så har svært ved a finde ud a vordan jeg skal være overfor hende og det hele...
Puha det bliver en hård tid, heldig vis ser vi rigtig meget frem til min lille søs kommer hjem fra 13 måneder i usa d 10 aug....bliver så dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Karo

Nej det er ikke helt nemt, kan jeg godt se.

Jeg tror også lige i skal vende jer til tanken om at jeres far er flyttet, inden i skal til at vende jer til en ny famillie. Og hvor må det bare være svært for din mor. Ikke alene er hun blevet forladt for en anden kvinde, men samtidig lyder det som om hun prøver at beskydte jer piger for den smerte hun føler. I må endelig passe godt på hende for det kan virkeligt ikke være nemt.

Det bliver sikkert dejligt for hende (og dig) at din søster kommer hjem. Det kan være at det kan løfte stemningen en smule.

Jeg håber for dig og din famillie at i kommer helskindet gennem denne tid .

Stort kram herfra

Anmeld

17. juli 2009

Barbamama

Jeg kender det ALT for godt... Min mor fandt en anden. Jeg kunne heller ikke acceptere det meget meget længe og der gik faktisk 2år før jeg kunne være sammen med min mor hvis han også var der. Jeg deltog ikke i familie-arrangementer når han var med osv.... I dag har vi et fantastisk forhold til hinanden og nyder hinandens selskab, men det har været en lang hård kamp og jeg har skulle slippe ideen om ham som det store røvhul der tog min mor fra min far. Man kan ikke lade være med at blive vred og ja man vælger også side i et stykke tid og man skal hele tiden bare lytte til sine følelser. men hold kæft det er hårdt!!! Det er det hårdeste jeg har prøvet i mit liv. Jeg var 23 da de gik fra hinanden og når man er så gammel får man ofte en masse informationer som man egentlig ikke ville have fra begge parter. Husk at passe på sig selv og bak ud når du ikke kan klare mere. Meld klart ud hvad du vil høre om og ikke høre om hos både din mor og far og leg aldrig postbud med deres beskeder til hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.