gode råd til ønsket graviditet?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
7 synes godt om
24. august 2013

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.dk

Jeg er ny herinde, men vil lige prøve at lave et indlæg/debat.

Min kæreste/forlovede og jeg har prøvet på at få et bette vidunder her det sidste halve års tid og det har ikke lykkedes endnu.

Min cyklus har kørt som den skulle efter jeg stoppede på p-piller i december, men der er ikke sket noget yderligere, jeg er heller ikke overvægtig og skal tabe mig, er fysisk aktiv og spiser som jeg skal (dog lidt usund af og til, men det skal der jo være plads til)

Jeg vil derfor, hører jer søde og hjælpsomme mennesker som i virker til at være, om i har nogle gode råd til hvad i gjorde eller kender nogle har gjort.

Skal dog til zoneterpi i næste uge og håber på at det kan gøre en forskel men ellers nogle andre gode råd, tager jeg gerne imod.

- på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

B&J

har du evt været ved lægen om der evt kan være nogle vitaminer???

ved ikke hvorår man begynder at tjekke om æg og sæd er tip tom..

men mon ikke det nok skal komme ved det kan tage lang tid og svært når man ønsker sig det så meget..

men håber for jer det snart bliver jeres tur

og velkommen til denne side

Anmeld

24. august 2013

Menne

Fortsæt hyggen under dynen  Så er chancen for det lykkedes ret stor.. For os tog det 9 mdr. Kender mange hvor der er gået mellem 6-12 mdr. Men tro mig, jeg ved godt at ventetiden er svær..  Håber snart det bliver jeres tur 

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg tager også folsyre som der anbefales og det har jeg gjort i 2 mdr. så håber også der snart sker noget.

og ja der er ikke andet for end at fortsætte under dynen

Anmeld

24. august 2013

Mie89

Altså jeg synes også bare i skal blive ved med at prøve på den "gode gammeldags måde" !  

Her gik der 12 måneder før det lykkedes, og min cyklus fandt også sig selv med det samme efter p-pille stop og jeg er altså også mere eller mindre sund og rask . Jeg blev så gravid nu her i sommerferien, hvor jeg slappede fuldstændig af, både i forhold til min travle hverdag, men faktisk også i forhold til projekt baby - og det virkede åbenbart  

Så tag det bare stille og roligt, som de kloge siger "Gode ting, tager tid" ! 

Held og lykke med det 

Anmeld

25. august 2013

mrhl

Hej alle på baby.dk

Min kæreste/forlovede og jeg har prøvet på at få et bette vidunder her det sidste halve års tid og det har ikke lykkedes endnu.

Min cyklus har kørt som den skulle efter jeg stoppede på p-piller i december, men der er ikke sket noget yderligere, jeg er heller ikke overvægtig og skal tabe mig, er fysisk aktiv og spiser som jeg skal (dog lidt usund af og til, men det skal der jo være plads til)

Jeg vil derfor, hører jer søde og hjælpsomme mennesker som i virker til at være, om i har nogle gode råd til hvad i gjorde eller kender nogle har gjort.

Skal dog til zoneterpi i næste uge og håber på at det kan gøre en forskel men ellers nogle andre gode råd, tager jeg gerne imod.

- på forhånd tak.

Bare bliv ved med at prøve uden at lægge for meget planlægning i det. Jeg ved godt det er enormt svært, og at det kan jeg sagtens sige Herhjemme udregnede jeg også hvornår min ægløsning lå så man kunne give den ekstra gas på det tidspunkt, men det viser sig altså at min ægløsning ligger meget sent i cyklus så den lille pige i min mave er altså lavet på¨et tidspunkt hvor vi ikke havde "planlagt" sex men bare hyggede på "almindelig vis".
Det tog os 6 måneder før jeg lavede en positiv G-test. Jeg kan godt huske hvor utålmodig man er! Men det skal nok komme

Anmeld

25. august 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk

- på forhånd tak.

det eneste gode råd jeg kan give er: tænk ikke for meget over det( ved det er nemmere sagt end gjort) MEN , vi prøvede selv i 3½ år på at få nummer 2, og først da jeg opgav og accepterede min situation blev jeg gravid, hvor vi kun havde haft sex 2 gange i denne måned. 

lige nu er jeg i uge 40+4 og venter bare på lillesøster gider komme ud. 

men slap af, og tænk ikke over hvornår du har ægløsning osv, for man stresser bare kroppen!

pøj pøj med projektet det skal nok komme  

Anmeld

25. august 2013

Christina74

Vitaminpiller til gravide til jer begge ( pga folinsyren)

Zink til jer begge.

Fiskeolie til jer begge.

Gele royal til dig.

Og 1,5 måned efter jeg begyndte på zink og gele royal var jeg gravid.

Vi blev gravide i 5. cyklus.

Anmeld

25. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk

- på forhånd tak.

Det er normalt at det tager sin tid. Tror ikke du skal regne med at zoneterapi vil hjælpe på din frugtbarhed. Tag folinsyre og forsøg endnu et halvt år, da lægen vil sige det samme. Lægen kan først gøre noget når i har forsøgt i 1 år eller mere.

Anmeld

25. august 2013

Kløver

Id over zoneterapi så nogle vitaminer til dig og manden og så kan æl teste være en god hjælp, især de digitale  Her fik jeg zoneterapi inden begge mine graviditeter og har haft beviseligt effekt af zoneterapi i denne omgang bla i forhold til mine æg det har bla også haft god effekt under graviditet bla i forhold til mit ssf  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.