IVF ang. den 27 , er du så ikke sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

Loggidut

stadig at tage mig for at være i mente.... for nu kan jeg se bamseboet satte vejrudsigten ind på ordet er frit, for de næste 7 dage....gulp....og er der sne...så køre jeg sgu ikke, er altså en herre pivskid på det punkt...lol...og da især når jeg skal have to guldklumper i bilen! Og ud over det har Tif fået feber her til aften....ikke meget, men nok til den er der...og tænk hele hendes aftenflaske kom lige retur, op og ud over det hele....adddd....og hvad der egentlig er ret morsom er, at jeg for ca 3 timer siden sad og pralede af at Tif faktisk aldrig gylpede....og nu det her...øv, men mon ikke også hun er frisk til på torsdag, det er sgu sikkert bare tænderne der driller....(skal vi ikke sige det?) kram fra sloggi, som selv er lidt slap i koderne!:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Rasmine

WHAT??

Skal lortevejret fortsætte?

I er virkelig lovlig undskyldt hvis I melder afbud, selv med kort varsel, pga. vejret.
HADEER nemlig også selv at køre i sne og sjap og på glatte veje, især med børn i bilen.

Anmeld

21. marts 2008

Loggidut

Mebach skriver:

WHAT??

Skal lortevejret fortsætte?

I er virkelig lovlig undskyldt hvis I melder afbud, selv med kort varsel, pga. vejret.
HADEER nemlig også selv at køre i sne og sjap og på glatte veje, især med børn i bilen.

helt enig, jeg elsker jer piger, men elsker både Tif og Malte mest.....sådan er det...men lad os nu se bacon, vil bare gerne være i god tid med at melde ud til IVF.

Anmeld

21. marts 2008

Loggidut

og op

Anmeld

22. marts 2008

ivfmarie

hej hej
jeg så godt selv vejrudsigten, og tænkte akkurat det samme! Jeg skal nemlig absolut ikke køre nogen steder i bæ-vejr.
Stakkels Tiff (og hendes moar) mon ikke bare det er tænderne der driller? Ligesom det har været i 3 måneder nu? :D

Vi snakkes ved når tiden nærmer sig.

Marie

Anmeld

22. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

hej hej
jeg så godt selv vejrudsigten, og tænkte akkurat det samme! Jeg skal nemlig absolut ikke køre nogen steder i bæ-vejr.
Stakkels Tiff (og hendes moar) mon ikke bare det er tænderne der driller? Ligesom det har været i 3 måneder nu? :D

Vi snakkes ved når tiden nærmer sig.

Marie

det er da det vi gør, knus fra sloggi, nu med rigtig feber (og jeg er da ikke ved af få tænder :S)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.