hmm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

Guldet

Tror i man kan lave Guldkaramel mousse/creme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Pige2009

Julie R skriver:

Tror i man kan lave Guldkaramel mousse/creme?

Hmm Ikke umiddelbart da karamel jo er en fast masse, som ikke sådan lader sig smelte... Men prøv da.

Anmeld

16. juli 2009

Guldet

linda2009 skriver:

Hmm Ikke umiddelbart da karamel jo er en fast masse, som ikke sådan lader sig smelte... Men prøv da.

Nå ja det har du da ret i.. hihi.. altså dumme mig! Måske jeg bare skulle prøve at tænke før jeg skriver!! hihi.. Men det var li det eneste chokolade jeg har..

Anmeld

16. juli 2009

Pige2009

Julie R skriver:

Nå ja det har du da ret i.. hihi.. altså dumme mig! Måske jeg bare skulle prøve at tænke før jeg skriver!! hihi.. Men det var li det eneste chokolade jeg har..

Altså... Nu er jeg ikke konditor. Jeg ved det selvfølgelig ikke, men det var bare, hvad jeg tænkte

Anmeld

16. juli 2009

ivfmarie

Jeg har smeltet dumle.. det er jo også karamel, men ikke så fast som guldkarameller..

Jeg ville prøve at "nuke" 5-10 stykker i mikroen til de bliver bløde, og så smelte dem for svag varme i en gryde.
Hvis de smelter så¨de bleiver til at røre i, så er det no nemt lige at vende dem op i en omgang flødeskum.

Prøv det dog... Det kan jo kun gå galt.. og så kommer du sgu bare en omgang marmelade i kagen  .

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.