Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: jeg har sådan en orange boks ståenden op for oven, om at min browser er for gammel, og jeg skal opdatere Explorer, det har jeg gjort men den er der stadig så hvordan sætter men Explorer til at bruge 10 i stedet for 7????
jeg har sådan en orange boks ståenden op for oven, om at min browser er for gammel, og jeg skal opdatere Explorer, det har jeg gjort men den er der stadig så hvordan sætter men Explorer til at bruge 10 i stedet for 7????
Har du genstartet computeren ? og tjekket at det gamle program er fjernet, samt det nye installeret korrekt ?
Havre74 skriver: Har du genstartet computeren ? og tjekket at det gamle program er fjernet, samt det nye installeret korrekt ?
helle85 skriver: ja com bliver slukket hver aften og det er et par uger siden jeg har installeret detjeg troede ikke at man skulle fjerne det der var på først så det må jeg lige prøve men bliver alle de ting jeg har liggende under favoriter eller bliver de slettet
ja com bliver slukket hver aften og det er et par uger siden jeg har installeret detjeg troede ikke at man skulle fjerne det der var på først så det må jeg lige prøve men bliver alle de ting jeg har liggende under favoriter eller bliver de slettet
Jeg ved ikke om de bliver fjernet, men det vil jeg da tro.
Jeg fjerner selv mine ganske ofte, for at undgå alt for mange cookies.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128