SU og enlig forsørger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. august 2013

Anonym trådstarter

Søger lidt hjælp. Jeg er på SU Jeg får 8839 kr udbetalt det et både SU og lån da jeg har boet sammen med min Ex. Vi er så i mellem tiden gået fra hinanden og prøvede at søge ekstra SU da jeg jo er blevet alene det kunne jeg ikke så længe jeg ikke modtog ekstra tilskud sammen med Børne checken hver 3 måned Det har jeg så søgt og er bevilliget de ekstra tilskud fra 01.10. Nogen der har en idé om hvornår jeg så kan søge SU tillæg da jeg er enlig? Er det fra den 01.10 eller først fra den 20.10 da det er der Børne checken bliver udbetalt!? Håber der er nogen der kan hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Balance

Hej

Jeg tænker at du kan bestille tid til en snak med din sagsbehandler i kommunen, sådan én skulle vi alle have, og han/hun skulle også vide meget om det økonomiske. Derudover kunne du måske også tage en snak med en studievejleder på dit studie. Jeg kan godt forstå at din økonomi er meget stram.

Mange hilsner og pøj pøj med det hele

Anmeld

24. august 2013

Babe

Anonym skriver:

Søger lidt hjælp. Jeg er på SU Jeg får 8839 kr udbetalt det et både SU og lån da jeg har boet sammen med min Ex. Vi er så i mellem tiden gået fra hinanden og prøvede at søge ekstra SU da jeg jo er blevet alene det kunne jeg ikke så længe jeg ikke modtog ekstra tilskud sammen med Børne checken hver 3 måned Det har jeg så søgt og er bevilliget de ekstra tilskud fra 01.10. Nogen der har en idé om hvornår jeg så kan søge SU tillæg da jeg er enlig? Er det fra den 01.10 eller først fra den 20.10 da det er der Børne checken bliver udbetalt!? Håber der er nogen der kan hjælpe :-)

Kommer det ikke an på hvilken uddannelse du er i gang med?

Anmeld

24. august 2013

Xolia

Anonym skriver:

Jeg kender ikke reglerne for SU - men børnetilskuddet dækker perioden 01.10.2013-31.12.2013 men bliver bare først udbetalt senest den 20. i kvartalets første måned.

Jeg vil derfor gætte på fra 01.10.2013 (evt. tidligere da du har fået bevillingen)?

-Xolia-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.