Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Menne skriver: jesåIh jeg glæder mig også til 30+0 Dejligt at det går godt med lilledrengen. Det er altid skønt at følge dine opdateringer Håber den næste uge må blive ligeså god
jesåIh jeg glæder mig også til 30+0 Dejligt at det går godt med lilledrengen. Det er altid skønt at følge dine opdateringer Håber den næste uge må blive ligeså god
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: DDeHvor er det vildt du allerede er så langt henne Og sikke en fiiin mavse
DDeHvor er det vildt du allerede er så langt henne Og sikke en fiiin mavse
ønskebarn74 skriver: Ådhvo Suk... Dejlig dejlig mave,,
Ådhvo
Suk... Dejlig dejlig mave,,
Rinepigen skriver: Tusin Super fin mave Kan godt huske hvor dejlig en milepæl det var at nå de 30 uger
Tusin
Super fin mave Kan godt huske hvor dejlig en milepæl det var at nå de 30 uger
Super fin babymave
Yay, nu har vi ikke lang vej tilbage - højst 3 uger her
Babymor2010 skriver: WeSuper fin babymave Yay, nu har vi ikke lang vej tilbage - højst 3 uger her
WeSuper fin babymave
BigHope13 skriver: Wee det bare så skønt. Tiden flyver virkelig bare afsted.Ja prøv at tænk 3 uger det lige om lidt. ej det altså bare så spændende det hele
Wee det bare så skønt. Tiden flyver virkelig bare afsted.Ja prøv at tænk 3 uger det lige om lidt. ej det altså bare så spændende det hele
Ja jeg synes også ugerne flyver afsted her, jeg kan slet ikke følge med 14 dage, så er jeg på vej til at få løsnet hinder - så håber vandet går af sig selv inden
Babymor2010 skriver: Ja jeg synes også ugerne flyver afsted her, jeg kan slet ikke følge med 14 dage, så er jeg på vej til at få løsnet hinder - så håber vandet går af sig selv inden
BigHope13 skriver: åhh ej hvor er det altså spændende, helt uvirkeligt at man snart er i mål. Vi krydser fingre for at vandet går inden
åhh ej hvor er det altså spændende, helt uvirkeligt at man snart er i mål. Vi krydser fingre for at vandet går inden
Tak
Haha synes også det er blevet lidt mere besværligt herhjemme med en tumling i forvejen, så nu må han godt snart bestemme sin fødselsdag
Babymor2010 skriver: ÅÅ Tak Haha synes også det er blevet lidt mere besværligt herhjemme med en tumling i forvejen, så nu må han godt snart bestemme sin fødselsdag
ÅÅ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128