Ano m overskrift hjælp, indhold tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
1 synes godt om
23. august 2013

Julie F

Andre der læste den om den enlige 22 årige der skal have tvillinger om 2 mdr, og som mangler ALT? Har forsøgt at lede efter den for at kunne svare, men den er væk. Mener at jeg så den sent i går aftes, men nu har jeg ledt og ledt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Kofoed.

tror den er blevet slettet, når jeg går ind i tråden bliver jeg smidt ind på forsiden :/ men har ikke selv set trådens indhold.

Anmeld

23. august 2013

Rockertand

Julie F skriver:

Andre der læste den om den enlige 22 årige der skal have tvillinger om 2 mdr, og som mangler ALT? Har forsøgt at lede efter den for at kunne svare, men den er væk. Mener at jeg så den sent i går aftes, men nu har jeg ledt og ledt.

Ja, så den godt, tænkte at den var underlig, så svarede ikke.
Mon det var en troll, der kedede sig?

Anmeld

23. august 2013

Julie F

Rockertand skriver:

Ja, så den godt, tænkte at den var underlig, så svarede ikke.
Mon det var en troll, der kedede sig?

Altså det vil jeg næsten håbe. Som en anden skrev lige over din kommentar synes jeg egentligt den var underlig, så svarede ikke, men hvis det nu virkeligt passede må det jo være det vildeste råb om hjælp. Ville ikke have sendt hende mine ting eller penge, men peget hende i retning af forskellige organisationer som kan hjælpe.

Men okay ved nærmere eftertanke ville hun nok have fået hjælp af kommunen.

Synes bare det virkede som en så trist tråd!

Anmeld

23. august 2013

Julie F

Kofoed. skriver:

tror den er blevet slettet, når jeg går ind i tråden bliver jeg smidt ind på forsiden :/ men har ikke selv set trådens indhold.

Ej men det har sikkert været en snyder. Ved nærmere eftertanke alt for underligt til at være rigtigt.

Anmeld

23. august 2013

Diana2013

Julie F skriver:

Jeg har også ledt efter den, jeg svarede på den at det undrede mig, og så hendes profil hvor hun kun har søgt om baby ting, så jeg skrev at det underde mig at hun bar så langt henne og ikke havde noget som helst og forslog hun kunne søge om en engangs ydelse hos kommunen,

Anmeld

24. august 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Profilen er blevet deaktiveret, da det var en falsk profil

Venlig hilsen B&J Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.