Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Julie F skriver: Andre der læste den om den enlige 22 årige der skal have tvillinger om 2 mdr, og som mangler ALT? Har forsøgt at lede efter den for at kunne svare, men den er væk. Mener at jeg så den sent i går aftes, men nu har jeg ledt og ledt.
Andre der læste den om den enlige 22 årige der skal have tvillinger om 2 mdr, og som mangler ALT? Har forsøgt at lede efter den for at kunne svare, men den er væk. Mener at jeg så den sent i går aftes, men nu har jeg ledt og ledt.
Rockertand skriver: Ja, så den godt, tænkte at den var underlig, så svarede ikke.Mon det var en troll, der kedede sig?
Ja, så den godt, tænkte at den var underlig, så svarede ikke.Mon det var en troll, der kedede sig?
Kofoed. skriver: tror den er blevet slettet, når jeg går ind i tråden bliver jeg smidt ind på forsiden :/ men har ikke selv set trådens indhold.
tror den er blevet slettet, når jeg går ind i tråden bliver jeg smidt ind på forsiden :/ men har ikke selv set trådens indhold.
Profilen er blevet deaktiveret, da det var en falsk profil
Venlig hilsen B&J Staff
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128