barnligt hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.085 visninger
11 svar
6 synes godt om
23. august 2013

debbie19

jeg klippet mit laaange hår af for en del år siden og har været helt kort nu har jeg laved et væddemål om jeg lader det gro til skulder længde men er ved at blive vanvittig af mit pande hår  og har et ret tyk ansigt uanset om jeg er tyk eller tynd så taget fra en lidt bedre vinkel hader folk ser min dobbelhage fra normal vinket ,hvordan kan jeg sætte det op når det ikke er lige langt. uden det ser for barnligt ud        

billed er 3 uger gammel ca og svedte en del og sidder ikke så dårligt som nu.. det skal gro denne gang men det er så svært når det  ikke makker ret 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

M&F&C

Jeg ville få håret til at fylde lidt bagtil og i siderne, og så sno pandehåret skrå tilbage og sætte fast med en hårnål.

Tror jeg ville holde mig fra hårbøjler, indtil det har god længde på.

Anmeld

23. august 2013

debbie19

M&F skriver:

Jeg ville få håret til at fylde lidt bagtil og i siderne, og så sno pandehåret skrå tilbage og sætte fast med en hårnål.

Tror jeg ville holde mig fra hårbøjler, indtil det har god længde på.

kunne du evt finde et billed er lidt lost med at sætte hår  

Anmeld

24. august 2013

M&F&C

Prøv at Google det - der er en masse gode eksempler, også med fylde i håret

Anmeld

24. august 2013

EnGodMor

debbie19 skriver:

jeg klippet mit laaange hår af for en del år siden og har været helt kort nu har jeg laved et væddemål om jeg lader det gro til skulder længde men er ved at blive vanvittig af mit pande hår  og har et ret tyk ansigt uanset om jeg er tyk eller tynd så taget fra en lidt bedre vinkel hader folk ser min dobbelhage fra normal vinket ,hvordan kan jeg sætte det op når det ikke er lige langt. uden det ser for barnligt ud        

billed er 3 uger gammel ca og svedte en del og sidder ikke så dårligt som nu.. det skal gro denne gang men det er så svært når det  ikke makker ret 

Sådan

Anmeld

24. august 2013

debbie19

EnGodMor skriver:

Sådan

Så langt er mit hår ikke og pande håret er stadigvæk løst.

Mit hår er meget fint så sidder hurtig meget mærkeligt vis jeg går udenfor.. Derfor vil jeg gerne sætte det op vis det var muligt uden alt for barnlig udseende :-)a

Anmeld

24. august 2013

MissTas

debbie19 skriver:

hva med bare at sætte pandehåret op med et par hårnåle, så det er væk fra ansigtet

Anmeld

24. august 2013

debbie19

MissTas skriver:

hva med bare at sætte pandehåret op med et par hårnåle, så det er væk fra ansigtet

Min kæreste synes det er barnligt da mit hår ikke kan holde med hårnåle. Så

skal jeg bruge spænder :-)

Anmeld

24. august 2013

MissTas

debbie19 skriver:

Min kæreste synes det er barnligt da mit hår ikke kan holde med hårnåle. Så

skal jeg bruge spænder :-)

ja okay.. så er det ikke nemt der er ikke så mange muligheder når det er så kort og du gerne vil ha det langt.. så er det lidt lappeløsninger indtil det er langt nok ..

Anmeld

24. august 2013

Billemyre

Du får lige lidt billeder til inspiration... Jeg synes, man kan lave mange flotte frisurer med kort hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.