Hej piger, håber der nogen der kan hjælpe da jeg virkelig har brug for det..
Jeg er højgravid nu og har for en måned siden været ude og rejse fordi..
1) Jeg havde glemt alt om at jeg sq spørge om lov før rejsen..
2) En af mine tætte familie var syg og jeg havde iklr set vedkommende i nogle år..
Da jeg havde rejste fandt jeg ud af at jeg ikke måtte rejse efter jeg havde fået et brev.. Med det samme fik jeg købt en billet og kom tilbage til dk, snakkede med damen der sendt brevet og blev forsikret at det hele nok sq går og at jeg kun vil blive bedt om at tilbage betale det dage jeg var væk..
Nå men sådan gik det ikke og nu sidder jeg med en regning på 10500kr (en hel måneds kontanthjælp, og den måned var jeg væk kun 4dage) udover det har jeg betalt en bøde på 2500kr.. Og jeg har kun været væk i 7dage i alt..
Så har det virkelig svært med at forstå alt det især når jeg fik at vide at jeg kun vil betale for det dage jeg var væk.. Nogen der har styr på det???
Ps: Min økonomi sagsbehandler er den værste af den værste så tror helt klart hun gør af af ren ondskab da jeg kun har oplevet dårlig behandling fra hendes side.. Jeg har gymnasiale uddannelse og startede kun kontanthjælp fordi jeg havde stoppet en uddannelse i london da jeg ikke havde råd til det og havde ikke søgt ind i nogle uddanelser her også blev jeg gravid så tager ikke kontanthjælp bga dovnskab..
Anmeld