Nogen som heller ikke har et liv i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

Rasmine

Eller vil I være at finde her?

Mette - med kæreste som er til fødselsdag, kun for mænd...
Hmm... Gad vide om Stripperen Jade-Gitte også kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Joan ( Smallie )

Ja jeg har sku heller ikke så meget liv i aften. Jeg vasker tøj :'(

Anmeld

21. marts 2008

Rasmine

ÆV Joan, BEHØVEDE du bringe det på bane???
Kom sgu lige i tanke om dyngerne i kælderen..
AAAiiiiii...........

Hmm...
Så ved jeg da hvad jeg skal gå igang med.
Og så på en helligdag!

ÆV!
Alt vel derude ellers?

Anmeld

21. marts 2008

Loggidut

hmmm....heller ingen liv her, men det er jo sådan det er her hver dag....lol....NOT
nå men nu har vi holdt fødselsdag, og jeg er blevet letter forkølet...så jeg tror egentlig jeg snart vil se dyner...

knus fra sloggi, nu snart med en seng i hendes liv

Anmeld

21. marts 2008

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

ÆV Joan, BEHØVEDE du bringe det på bane???
Kom sgu lige i tanke om dyngerne i kælderen..
AAAiiiiii...........

Hmm...
Så ved jeg da hvad jeg skal gå igang med.
Og så på en helligdag!

ÆV!
Alt vel derude ellers?

JA nu er jeg da snar til bunds i mit vasketøj. For der var sku godt nok meget. har lige vasket alt hundens også. Altså kurv tæpper og alle de tæpper vi har på gulvet også. Har lige haft en periode hvor jeg gerne ville tage mig af vaske tøj og så er det sku med at få det gjort for det sker ellers ikke så tit :$
Og alt arbejdstøj er nyvasket og klar til den 14 april hvor jeg starter igen og glæder mig bare helt vildt.

Hvad med dig alt som det skal være?

Anmeld

21. marts 2008

Joan ( Smallie )

Ov forresten den link du lagde ind på spil på tv2. Syntes ikke det var pænt gjort af dig for det spiller jeg hele tiden nu;)

Anmeld

21. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] Ov forresten den link du lagde ind på spil på tv2. Syntes ikke det var pænt gjort af dig for det spiller jeg hele tiden nu;)[/citat] HAHA, så kan du lære't!!! FEDT spil, mega vanedannende. Jo tak, alt fint her, bortset fra Rasmus har fået en slem gang øjenbetændelse. Så har lige haft fat i vagtlægen, så jeg kan hente noget smørelse på apoteket i morgen. Og så har vi lige købt et legehus idag, som vi skal hente i morgen. Vi ses stadig på torsdag, ik?

Anmeld

21. marts 2008

Joan ( Smallie )

Jo det gør vi da. Ved ikke lige hvor længe jeg kan blive men kommer da.. Er ikke lige helt med på hvor du bor? Ved bare det er inde midt i viborg et sted. Men nu er jeg jo heller ikke indfødt :$ Så er ikke helt god til at finde rundt

Anmeld

21. marts 2008

Rasmine

Joan ( Smallie ) skriver:

Jo det gør vi da. Ved ikke lige hvor længe jeg kan blive men kommer da.. Er ikke lige helt med på hvor du bor? Ved bare det er inde midt i viborg et sted. Men nu er jeg jo heller ikke indfødt :$ Så er ikke helt god til at finde rundt

Du akan finde min adr. på IG, under min medlemsprofil.
Slå det så op på Krak.
Kør efter Katedralskolen, så er du på rette spor. :)

Anmeld

21. marts 2008

Joan ( Smallie )

Høre bare lige manden ad han er nemlig opvokset i ørum ( mod Randers) så han kender da byen noget bedre end mig.
Ja det er da utroligt hvad man ikke gør for den kærlighed :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.