Billige dåbskjoler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.865 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. august 2013

pcoramt

Vi er i den uheldige situation at vi ikke kan få dåbskjolerne til drengene rene :/ så vi skal have fat i to nye.. Kender I nogen der laver/sælger dem billigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Aabye

Prøv at kig på www.oliprik.dk mener jeg den hedder.. de har nogen ret flotte nogen.. og nogen gange også til billige penge alt efter hvad man synes er billigt

Anmeld

23. august 2013

pcoramt

Line - med 2 boblinger skriver:

Prøv at kig på www.oliprik.dk mener jeg den hedder.. de har nogen ret flotte nogen.. og nogen gange også til billige penge alt efter hvad man synes er billigt

De er fine men alt for dyre.. Håber lidt på 2 stk uden bånd til max 1000 kr

Anmeld

23. august 2013

Aabye

pcoramt skriver:

De er fine men alt for dyre.. Håber lidt på 2 stk uden bånd til max 1000 kr

Hmm.. Der er da nogen derinde til 499.. Der sidder så et lille hvidt bånd på men det kan man jo bare tage af..

Anmeld

23. august 2013

Aabye

Ellers så kig hos lilly.. de har også dåbskjoler..

Anmeld

23. august 2013

Holbæktrunten

pcoramt skriver:

Vi er i den uheldige situation at vi ikke kan få dåbskjolerne til drengene rene :/ så vi skal have fat i to nye.. Kender I nogen der laver/sælger dem billigt? 

prøv trendsales - eller dba /gul og gratis... Man kan være heldig

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

har i prøvet at sende dem til rens?   vi bruger stadig dåbskjoler som vi også er døbt i, og min kære bedstemor har med hendes mirakelmiddel fået dem til at se nye ud kan ikke huske hvad hun bruger men kan da ihvertfald prøve at høre hende?

Anmeld

23. august 2013

Sujan

Har lige set man kan leje dem billigt i kære børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.