halløj (igen) 
Jeg har lige set en pædagogstilling som jeg bare føler ville passe ULTRA perfekt til mig. Både personligt og fagligt (fagligt ift at få erfaring og at dygtiggøre mig selv).
det er en stilling i et aflastningstilbud for børn og unge (LIGE den målgruppe jeg finder absolut mest interessant) - målgruppen er ikke depressive, aggressive og i den dur - de er mere ensomme, tilbageholdne, usikre, ustrukturede og har det meget svært i forhold til relation til deres forældre ... Det lyder SÅ spændende og givende - mit problem er bare, at jeg kun har arbejdet med børn indenfor normalområdet. altså i alm. børnehaver og vuggestuer. Der har vi selvfølgelig haft børn, med lidt samme problemer, som skule inkluderes i dagligdagen, men alligevel slet ikke på samme niveau.
Nogle gode råd til, hvordan jeg forholder mig i min ansøgning? Jeg det bare virkelig brænde igennem at det er sådan et arbejde jeg vil elske? Skal jeg fokuserer på, hvordan mine stærke sider passer til stillingen? Hvordan får jeg gjort min ansøgning stærk så de evt kan se bort fra den manglende erfaring indenfor dette område?..
Jeg VED godt det er svært (vel nærmest umuligt) at få sådan et job uden erfaring, men erfaringen kommer jo altså heller ikke bare uden et job !!
ÅH, hvor vil jeg gerne i betragtning til den stilling 

Anmeld