Anonym skriver:
Jeg er gravid og har altid været nervøs for at amme.. Jeg vil selvfølgelig gerne gøre det bedste for mit barn..
Har altid været meget følsom omkring mine bryster, bare man strejfer dem, får jeg ubehag i min krop.. Min kæreste får heller ikke lov at røre, bryder mig ikke om det
Kan det mon ændre sig, vil rigtig gerne amme, det er sundt for baby og ser rigtig hyggeligt ud.. Men tanken gør mig alligevel lidt nervøs og kan allerede mærke ubehaget.. Øv altså.. Tar selvfølgelig en snak med min jordemoder og hører om gode råde
Nogen der har haft det lige som mig, og kunne i amme? Eller endte det med flaske
Knus herfra.
Hejsa,
Jeg har det ligesom dig næsten.. min kæreste får dog lov at røre engang i mellem.. 
Jeg vil også prøve at amme, men det er ikke noget jeg ser frem til..jo hyggestunder med baby.. men ikke selve amningen..hvis du forstår..
Jeg er brystopereret for 7 år siden, burde kunne amme, men det finder jeg først ud af om små 2 uger..
Jeg har det sådan at jeg vil virkelig give det en chance, men vil ikke for enhver pris sidde og presse mig selv til det. Ved det kan komme til at gøre ondt og det må jeg så tage med i det omfang jeg kan..
En rigtig god ide med at tale med jordemoder om det.. 
Det har jeg også gjort, og hun har skrevet til de sygeplejersker der er på barselsafsnittet at jeg er brystopereret, så ved de at jeg måske skal have lidt ekstra hjælp.. 
God dag!
D.
Anmeld