Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver:Ja!! Min hund fødte igår hele 7 hvalpe 4 drenge og 3 piger Drengene skal hedde : Jønke (opkaldt efter min stedfar, Jørgen, som havde fødselsdag igår Pelle Pax Perry Pigerne skal hedde : PixiPennyPolly Moren har klaret det hele til UG Nr. 1 er født kl. 21:04 og den sidste var ude kl. 23:43, så det er gået pænt stærkt Billede et er af hvalp nr. 1 -Jønke Billede to er af hvalp nr. 3 -Pelle Billede tre er af mor med hvalpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: TILLYKKE til den skønne mor og den stolte mormor
TILLYKKE til den skønne mor og den stolte mormor
Tanja. skriver: haha elsker navnet på den første stort tillykke til vuffe mor og "mormoren" med de skønne hvalpe
haha elsker navnet på den første stort tillykke til vuffe mor og "mormoren" med de skønne hvalpe
o1Mutte skriver: Ja!! Min hund fødte igår hele 7 hvalpe 4 drenge og 3 piger Drengene skal hedde : Jønke (opkaldt efter min stedfar, Jørgen, som havde fødselsdag igår Pelle Pax Perry Pigerne skal hedde : PixiPennyPolly Moren har klaret det hele til UG Nr. 1 er født kl. 21:04 og den sidste var ude kl. 23:43, så det er gået pænt stærkt Billede et er af hvalp nr. 1 -Jønke Billede to er af hvalp nr. 3 -Pelle Billede tre er af mor med hvalpe
Ja!! Min hund fødte igår hele 7 hvalpe 4 drenge og 3 piger Drengene skal hedde : Jønke (opkaldt efter min stedfar, Jørgen, som havde fødselsdag igår Pelle Pax Perry Pigerne skal hedde : PixiPennyPolly Moren har klaret det hele til UG Nr. 1 er født kl. 21:04 og den sidste var ude kl. 23:43, så det er gået pænt stærkt Billede et er af hvalp nr. 1 -Jønke Billede to er af hvalp nr. 3 -Pelle Billede tre er af mor med hvalpe
Årh hvor er de dog søde
Mor1991 skriver: Årh hvor er de dog søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128